• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben
    mona83 skrev 2009-07-11 09:39:44 följande:
    Som jag skrev kunde jag inte somna, somnade runt 5 i morse, inget jag valde själv. Bara kunde inte koppla av
    jobbigt att inte kunna sova
  • Småkottarna

God morgon flickor! (Är det några killar som hänger här förresten?)

Jag har sovit gott i natt. Riktigt skönt!!
    Jag har bytt ut min kotte till en av top tre sexigaste MJ tror jag nog. Smask smask.

• Småkottarna

Jag var supertrött men det ÄR ju så svårt att slita sig från datorn!! Tror nog hon var strax efter 3 när jag till slut stängde ögonen.

• Trollet Ludenben
    Småkottarna skrev 2009-07-11 09:48:27 följande:
    Jag var supertrött men det ÄR ju så svårt att slita sig från datorn!! Tror nog hon var strax efter 3 när jag till slut stängde ögonen.
    ja men visst är det, nästan som ett missbruk detta. Hamnar man dessutom i youtube och google-träsket så är det kört direkt
  • MissLilo
    mona83 skrev 2009-07-11 09:39:44 följande:
    Som jag skrev kunde jag inte somna, somnade runt 5 i morse, inget jag valde själv. Bara kunde inte koppla av
    jobbigt att itne kunan somna!
    Hoppas du får dig en powernapp på dagen eller iaf en godnnattssömn inatt. Alla behöver sova....
  • Småkottarna

Trollet Ludenben skrev 2009-07-11 09:50:01 följande:

ja men visst är det, nästan som ett missbruk detta. Hamnar man dessutom i youtube och google-träsket så är det kört direkt
    Eller hur, det blir som en magnet! Speciellt när man halkar in på massa smaskiga videos och INTE ledsna klipp, då är det ju ännu svårare!
  • Trollet Ludenben
    Småkottarna skrev 2009-07-11 09:51:52 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-11 09:50:01 följande: Eller hur, det blir som en magnet! Speciellt när man halkar in på massa smaskiga videos och INTE ledsna klipp, då är det ju ännu svårare!
    ja, de ledsna klippen måste jag lägga bort för att inte deppa ihop. Tar de glada och njuter...
  • Småkottarna
    AllieF skrev 2009-07-11 02:39:19 följande:
    Kottarna,men dåså, stod det i wikipedia så måste det ju stämma. ;) hehe Åhhelvetedenvideonvarhet! :P Han tar sig inte bara i skrevet, han juckar och gnider sig ordentligt. Som jag skrev i kommentarerna så borde hans dans kallas för förspel. ;) Skulle funka för mig.
    Haha eller hur!! Man är ju van att se NÅTT move så där ibland som drives you crazy, det här var liksom för mycket!!! Men helt okej.
  • blommanigbg

Det var fantastiskt att jag har samma favoritlåt som Michael. Smile.
    Visste inte att Charlie Chaplin skrivit den.
    Jag lyssnar ofta på den låten. Då little Jimmy Scott sjunger den. Den är jättefin..

• Småkottarna

Jag är väldigt nyfiken på att se hur den nya dokumentären blir. De sa att den är färdig och snart finns i handeln!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson