• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Jävligt tur att dom bytte ut Madonna. Naomi passar mkt bättre i videon ELLER, why not ME

• KikiBoo

Meh! My avatar pic då?

hihi.. Kidding

• Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 10:28:21 följande:
    det var ju hans video liksom, vad har hon för rätt att tycka till om ngt alls*suck*man har hört att hon kan vara sådär krävande, men hallå!!!
    Så tänkte jag också. Okej att Madonna är en mycket stor kvinna, men hon kan ju liksom inte mäta sig med MJ, och att få äran att vara med i en video mot MJ och sedan kräva att få bestämma?? Nej nej...
  • Eisa

Jag satt uppe till nästan kl 2 inatt och kollade på MJ-videos. *trött*

Får inte nog av att lyssna på låten "Speed Demon". Shit han var verkligen ett geni...

This is perfection. Så sexy, so divine and so full of energy.
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-11 10:31:08 följande:
    Jävligt tur att dom bytte ut Madonna. Naomi passar mkt bättre i videon ELLER, why not ME
    Ja jag tycker då inte om henne efter denna videon!!
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 02:12:08 följande:
    Den som söker han finner. Mer smask!

Bög...sure
  • Eisa
    BooBoo skrev 2009-07-11 10:22:49 följande:
    Morning!!KAFFE!!! Vad såg jag i morse då.. Jo, ungarna hade trashat min MJbilaga Inte så farligt då, men ändå. Svårt o få ha nåt ifred..Min sambo kallade MJ för Jesus häromdan..
    Kaffe här med! Och en unge bredvid som slafsar med leverpastejsmörgås.
  • KikiBoo
    Eisa skrev 2009-07-11 10:33:08 följande:
    Jag satt uppe till nästan kl 2 inatt och kollade på MJ-videos. *trött* Får inte nog av att lyssna på låten "Speed Demon". Shit han var verkligen ett geni...
    Uuuuh! Du oxo Speed Demon kan jag lyssna på om o om igen. Efter 20 år and still going strong. Tröttnar aldrig på den låten
  • Eisa
    BooBoo skrev 2009-07-11 10:34:25 följande:
    Uuuuh! Du oxo Speed Demon kan jag lyssna på om o om igen. Efter 20 år and still going strong. Tröttnar aldrig på den låten
    Den är grymt underskattad!
  • Eisa

Jag kan inte bestämma mig för vilket album som är bäst av Thriller och Bad. Konstigt att Thriller sålde i 100 miljoner ex och Bad "bara" i 30 miljoner. De är ju lika bra typ.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson