• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille

Har inte kunnat gråta på ett par dagar, men nu har det äntligen kommit tillbaks. Kände mig lite ledsen plötsligt och tittade på Heal the world, då kom tårar, och sen gick jag vidare till Will you be there och det forsade. Slutet med texten de andvände vid minnesceremonin, och sen blir han omfamnad av en ängel. :( Och den underbara lilla unge som översätter till teckenspråk.

Jag saknar honom... :(

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 23:22:57 följande:
    Har inte kunnat gråta på ett par dagar, men nu har det äntligen kommit tillbaks. Kände mig lite ledsen plötsligt och tittade på Heal the world, då kom tårar, och sen gick jag vidare till Will you be there och det forsade. Slutet med texten de andvände vid minnesceremonin, och sen blir han omfamnad av en ängel. :( Och den underbara lilla unge som översätter till teckenspråk. Jag saknar honom... :(
    Vilken video är detta??? :O
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 23:25:21 följande:
    Vilken video är detta??? :O
    Will you be there
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 23:30:27 följande:
    Will you be there
    kan du länka så jag kan kolla på den i morgon???
  • Småkottarna

Var fan ska jag ta vägen? Var ska jag finna glädje igen? Kan någon ge mig svaren, för jag hittar dom inte?

• Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 23:31:36 följande:
    Var fan ska jag ta vägen? Var ska jag finna glädje igen? Kan någon ge mig svaren, för jag hittar dom inte?
    Hos mig?
  • beadis
    Det verkar som om våran sorg går i vågor, idag är jag gladare, igår var jag låååååångt nere

*Kram*
  • Bevabus

Gråt, gråt, gråt. Det är det enda som hjälper. Jag grät ut totalt under minnesceremonin och mår jättebra nu, kan fokusera på allt det underbara med MJ. Det kommer du också kunna göra till slut. Man måste bara få ut allt inom sig först.

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 23:34:37 följande:
    Det verkar som om våran sorg går i vågor, idag är jag gladare, igår var jag låååååångt nere*Kram*
    Jag va skit glad igår. Nu är jag ganska nere =/ Vet inte vad. Antingen MJ eller för att jag ska börja jobba i morrn =/
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 23:36:17 följande:

Jag va skit glad igår. Nu är jag ganska nere =/ Vet inte vad. Antingen MJ eller för att jag ska börja jobba i morrn =/
    kanske en kombination av de båda

Fast jag vet att om jag sätter på en viss sång, brister allt

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson