• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 23:31:18 följande:
    kan du länka så jag kan kolla på den i morgon???
    Har den på datorn, men letade upp den åt dig.
    ">

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 23:38:05 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 23:36:17 följande:
    kanske en kombination av de bådaFast jag vet att om jag sätter på en viss sång, brister

Det brast för mig när de visade en snutt av You are not alone. :O Usch då brast det för mig.. Då på Minnesstunden och sen när lilla Paris talade..
  • Småkottarna

Jag finner fan ingen glädje någonstans...

han har funnits där under hela mitt liv. Det är inte artisten jag förlorat, utan människan... Jag har aldrig någonsinn upplevt äkta jävla sorg när en artist gått bort. Hans musik har funnits där varje gång jag mått dåligt... han har alltid funnits där... o jag går runt som i ett töcken, låter dagen gå, lägger barnen, o sen sitter jag och skrattar och gråter till 2-3 på natten, somnar och hoppas det ska vara bättre i morgon, och så börjar allt om...
    Jag fattar inte hur jag kan må så jävla dåligt!!!
    Vi gick förbi biografen idag och jag såg att det kommit nya filmer, orkade inte ens glo på dom för jag är för ledsen för att se film, planera saker orkar jag inte, för jag är för ledsen... jag är vilsen

• Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 23:38:48 följande:
    Har den på datorn, men letade upp den åt dig.

Du kunde ha skickat den på msn :P Blir det samma version som du har nu?? :O
  • Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-12 23:34:42 följande:
    Gråt, gråt, gråt. Det är det enda som hjälper. Jag grät ut totalt under minnesceremonin och mår jättebra nu, kan fokusera på allt det underbara med MJ. Det kommer du också kunna göra till slut. Man måste bara få ut allt inom sig först.
    Det känns som att jag gråtit slut på alla tårar men ändå behöver få ut mer men det går inte....
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 23:39:55 följande:

Det brast för mig när de visade en snutt av You are not alone. :O Usch då brast det för mig.. Då på Minnesstunden och sen när lilla Paris talade..
    Ja, de där klippen håller jag borta ifrån, det blir för mkt, försöker verkligen att skärpa till mig, vara stark...det har gått hyfsat idag, gråtit bara lite i morses till Ushers Tribute
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 23:41:14 följande:
    Jag finner fan ingen glädje någonstans... han har funnits där under hela mitt liv. Det är inte artisten jag förlorat, utan människan... Jag har aldrig någonsinn upplevt äkta jävla sorg när en artist gått bort. Hans musik har funnits där varje gång jag mått dåligt... han har alltid funnits där... o jag går runt som i ett töcken, låter dagen gå, lägger barnen, o sen sitter jag och skrattar och gråter till 2-3 på natten, somnar och hoppas det ska vara bättre i morgon, och så börjar allt om...Jag fattar inte hur jag kan må så jävla dåligt!!!Vi gick förbi biografen idag och jag såg att det kommit nya filmer, orkade inte ens glo på dom för jag är för ledsen för att se film, planera saker orkar jag inte, för jag är för ledsen... jag är vilsen
    Låt det komma ut, jag finns på msn om du vill prata.. dock ska jag gå å lägga mej.. är ganska trött :O
  • Bevabus

Akta dig så du inte trillar ner i en depression, det är inga roliga grejer. Prata med en psykolog om det inte är bättre inom en vecka. Den kommer inte att tycka du är knäpp för att du sörjer din idol och om den gör det så är den oproffessionell och då ska du självklart byta.

Småkottarna skrev 2009-07-12 23:41:14 följande:
    Jag finner fan ingen glädje någonstans... han har funnits där under hela mitt liv. Det är inte artisten jag förlorat, utan människan... Jag har aldrig någonsinn upplevt äkta jävla sorg när en artist gått bort. Hans musik har funnits där varje gång jag mått dåligt... han har alltid funnits där... o jag går runt som i ett töcken, låter dagen gå, lägger barnen, o sen sitter jag och skrattar och gråter till 2-3 på natten, somnar och hoppas det ska vara bättre i morgon, och så börjar allt om...Jag fattar inte hur jag kan må så jävla dåligt!!!Vi gick förbi biografen idag och jag såg att det kommit nya filmer, orkade inte ens glo på dom för jag är för ledsen för att se film, planera saker orkar jag inte, för jag är för ledsen... jag är vilsen
  • Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-12 23:43:20 följande:
    Akta dig så du inte trillar ner i en depression, det är inga roliga grejer. Prata med en psykolog om det inte är bättre inom en vecka. Den kommer inte att tycka du är knäpp för att du sörjer din idol och om den gör det så är den oproffessionell och då ska du självklart byta.
    Been there, så jag vet hur det är... Just nu finner jag dock ingen mening med något. Jag försöker hålla skenet uppe, som jag gjort nu ett par dagar, men det kom ju ikapp mig idag...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-12 23:43:20 följande:
    Jag försökte säga samma sak.. Men dem lyssnar inte..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson