• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 16:01:28 följande:
    Sitt! (troooooor jag... mjooooo.. sitt)
    Aha.. jag trodde det betyde Sluta.. :O Undrar om Michael åkte och träffade bubbles på senare år? Och undrar om barnen fick träffa Bubbles..
    Lite synd att inte Bubbles kunde sluta vuxit så han kunde fått vara kvar hos Michael. Det verkar som om Bubbles älskade Michael och tvärtom
  • smoothiz
    Trailer T skrev 2009-06-26 10:04:06 följande:
    Jag sörjer att en stor artist gått bort och att han inte fick göra sina sista konserter..Han var ett musikaliskt geni
    hear hear..håller helt med, M.J är den största artisten nånsin, man hittar ingen med mer musikaliskt inflytande på en hel värld än vad han haft. sorgligt att det sku ända såhär...*R.I.P*
    T.o.m en 4 poängare var för alldeles för mycket.....
  • smoothiz
    Utlandssvensk76 skrev 2009-06-26 10:10:07 följande:
    En valdigt ledsam dag - kan inte koncentrera mig pa jobbet utan sitter bara och laser pa internet. Det ar som att man inte kan begripa det hela. Kanns sa onodigt, sa tidigt, sa tragiskt. Svart att med ord beskriva hur slutgiltigt det kanns.Vad gjorde ni alla nar ni horde nyheten? Jag stod pa lopbandet pa gymet i Durban, Sydafrika.... kunde bara inte tro det.Hela vagen till jobbet vaxlade jag mellan olika radiostationer for att lyssna pa allt som sades och de olika sangerna som spelades. Onskar jag vore ledig idag sa jag kunde vara hemma och se pa tv.
    satt i bilen på väg till jobbet på morgonen och såg tidningarnas framsidor i fönstret då jag passerade statoil på vägen...jag blev mildt sagt chockad, ringde genast min sambo och han fatta hellre inget...
    T.o.m en 4 poängare var för alldeles för mycket.....
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 15:52:19 följande:
    Kul o se lite teckenspråk. Använder mkt stödtecken här hemma

klipp var en av de första jag såg med MJ. Minns de som igår. Minns hur jag satt.
    OMG Va kittlig han va :O

Och det där med BUbbles jag tror jag har sett det förut faktiskt =)
  • Brooke

Liberian Girl.. Trodde Michael skulle va mä mer men det var visst han som hade producerat denna :O

• KikiBoo

Henne har man sett lite smått..
    Finns ju så mkt småstjärnor nu förtiden..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 16:27:27 följande:

" target="_blank">

Liberian Girl.. Trodde Michael skulle va mä mer men det var visst han som hade producerat denna :O
    nääh där är han inte med. Värsta videon ever med honom Bara med i slutet..
  • KikiBoo

Hade du inte sett den förut?

Enda videon jag tycks ha missat var den där prision versionen.
    Man hade jue MTV på nonstop som liten..

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson