• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

jaha han.. maculukulkin haha.. lär mig aldrig stava hans namn...
    Tyckte bilden var lite taskig.. Eller ja.. Är väl bara jag .. men om .. äh..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 18:55:49 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 18:13:23 följande:
    ja, jag vill oxå titta redan ikväll
    Jag vill ha den idag för jag måste lägga mej ganska tidigt på onsdag, eftersom jag ska göra halkan på torsdag och jag ska vara i stan runt fem över nio.. :O Så
  • Brooke

JAG ÄR MÅLLÖS :O
    www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5452707.ab
    Hur? HUR ?`HUR? HUR? KAN hans pappa ta tillfället i akt att tänka på sig själv?
    Jag säger som han på slutet sa.
    Detta ska handla om Michael och INTE om honom själv. Michael är död och han kommer aldrig komma tillbaka.
    Det känns som om Joe Jackson tar allt för givet att hans son kommer komma tillbaka efter att ha fått vila i nått år från alla pressar och allt skit som händer, men NEWSFLUSH Joe Jackson det kommer inte hända, han kommer inte komma tillbaka.. OHH va trött jag blir. HUR KAN HAN?
    Äre någon som håller med mig eller?

• Bevabus

mm :/ jag såg intervjun med honom där han lika gärna ha kunnat sagt "yeah yeah whatever" om MJ:s död. Och sen snackade han om skivbolaget. Jag mådde genuint illa när jag såg det. Han är verkligen lika hemsk som MJ sa.
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 19:29:48 följande:

JAG ÄR MÅLLÖS :O www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5452707...Hur? HUR ?`HUR? HUR? KAN hans pappa ta tillfället i akt att tänka på sig själv? Jag säger som han på slutet sa. Detta ska handla om Michael och INTE om honom själv. Michael är död och han kommer aldrig komma tillbaka.Det känns som om Joe Jackson tar allt för givet att hans son kommer komma tillbaka efter att ha fått vila i nått år från alla pressar och allt skit som händer, men NEWSFLUSH Joe Jackson det kommer inte hända, han kommer inte komma tillbaka.. OHH va trött jag blir. HUR KAN HAN? Äre någon som håller med mig eller?
  • KikiBoo

som när M pratade om sin far när oprah intervjuade han. Att han blev slagen o retat av Joe..
    Tycker han ser obehaglig ut..

• KikiBoo

hehe.. ni som inte sett kolla när Michael visar oprah lite dancemoves.

• Kamme

*The game p Diddy and Chris brown making a new song called Better on the Other side
    MJ Tribute

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-06-30 20:05:09 följande:
    mm :/ jag såg intervjun med honom där han lika gärna ha kunnat sagt "yeah yeah whatever" om MJ:s död. Och sen snackade han om skivbolaget. Jag mådde genuint illa när jag såg det. Han är verkligen lika hemsk som MJ sa.Sandra Örebro skrev 2009-06-30 19:29:48 följande:
    Ja jag håller verkligen med :( I dont want to. But i do..
  • Brooke

NU ALLA Micheal Jackson fans, I NEED YOUR HELP! Jag gör en sak och jag behöver BILDER på Michael, på google hittar jag hela tiden samma bilder så det börjar bli lite tjatigt. Har ni någon källa på bilder så ge mig, så ska ni få se vad jag har gjort när jag är klar=)

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson