• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

haha oj då! men det där brukar hända mig ibland också. Att jag stängt ner windows media player och så spelas det upp låtar ändå. Så jag startar programmet igen och måste trycka på "stopp". Eller så är ett nerladdningsprogram igång och den har ett uppspelningsprogram som du har kommit åt?

BooBoo skrev 2009-06-30 21:10:01 följande:
    seriöst! det spökar i datorn. Man in the mirror spelas. Men jag har inte låten uppe.. What the Blir tokig..
  • KikiBoo

iTunes är nere. Inte lyssnat på den på jättelänge. Bara youtube men den är på paus. Så ja vete fan. Men nu är det tyst.. Loco!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 20:31:56 följande:
    hehe.. ni som inte sett kolla när Michael visar oprah lite dancemoves.

när man kollar färdigt hela klippet så visar de hur många fans han har över hela världen, folk blir som galna när de får träffa Michael, det är så kul att se, förstår verkligen att han älskade vara på sen och träffa sina fans, för det var ju där han var så älskad
  • stockrosen
    Bevabus skrev 2009-06-30 20:53:50 följande:
    Undrar jag med..Katherine är en sån underbar kvinna. Men jag tror det handlar mycket om att han är huvudmannen och hon accepterar det. Men hon har ändå en järnhand. De är båda starka individer. Kanske därför som de passar så bra ihop? :S Jag tycker dock hon förtjänar en bättre karl...
    Ja, och hela familjen förtjänar en bättre pappa.
    Det kanske är fel av mig att skriva så men så känns det.
  • beadis

Elizabeth Taylor hyllar Michael i denna intervju hos Oprah 93

• KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 21:23:22 följande:
    Elizabeth Taylor hyllar Michael i denna intervju hos Oprah 93
    " target="_blank">

blev nydligen klar med alla delar har du sett alla ?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    Kamme skrev 2009-06-30 20:32:22 följande:

Fin hyllning till MJ
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 21:10:01 följande:
    seriöst! det spökar i datorn. Man in the mirror spelas. Men jag har inte låten uppe.. What the Blir tokig..
    men det var utav rätt artist iaf
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson