• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • stockrosen

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 19:29:48 följande:

JAG ÄR MÅLLÖS :O www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5452707...Hur? HUR ?`HUR? HUR? KAN hans pappa ta tillfället i akt att tänka på sig själv? Jag säger som han på slutet sa. Detta ska handla om Michael och INTE om honom själv. Michael är död och han kommer aldrig komma tillbaka.Det känns som om Joe Jackson tar allt för givet att hans son kommer komma tillbaka efter att ha fått vila i nått år från alla pressar och allt skit som händer, men NEWSFLUSH Joe Jackson det kommer inte hända, han kommer inte komma tillbaka.. OHH va trött jag blir. HUR KAN HAN? Äre någon som håller med mig eller?
    Varför är jag inte förvånad?!
    Hans pappa....ja....vad skallman säga.......
    Det var därför jag undrade om hans mamma ff lever med Ms pappa? OCh hur kan hon i så fall?
  • guild
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 20:44:32 följande:
    NU ALLA Micheal Jackson fans, I NEED YOUR HELP! Jag gör en sak och jag behöver BILDER på Michael, på google hittar jag hela tiden samma bilder så det börjar bli lite tjatigt. Har ni någon källa på bilder så ge mig, så ska ni få se vad jag har gjort när jag är klar=)
    har du kollat googla på t.ex Michael jackson free wallpaper, jackson 5 free wallpaper, mail celebrity free wallpaper...etc
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Bevabus

Undrar jag med..
    Katherine är en sån underbar kvinna. Men jag tror det handlar mycket om att han är huvudmannen och hon accepterar det. Men hon har ändå en järnhand. De är båda starka individer. Kanske därför som de passar så bra ihop? :S Jag tycker dock hon förtjänar en bättre karl...

stockrosen skrev 2009-06-30 20:47:35 följande:
    Varför är jag inte förvånad?!Hans pappa....ja....vad skallman säga.......Det var därför jag undrade om hans mamma ff lever med Ms pappa? OCh hur kan hon i så fall?
  • Brooke
    stockrosen skrev 2009-06-30 20:47:35 följande:
    Varför är jag inte förvånad?!Hans pappa....ja....vad skallman säga.......Det var därför jag undrade om hans mamma ff lever med Ms pappa? OCh hur kan hon i så fall?
    Ja de är fortfarande gifta..
  • beadis

JAG ÄR MÅLLÖS :O www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5452707... Hur? HUR ?`HUR? HUR? KAN hans pappa ta tillfället i akt att tänka på sig själv? Jag säger som han på slutet sa. Detta ska handla om Michael och INTE om honom själv. Michael är död och han kommer aldrig komma tillbaka. Det känns som om Joe Jackson tar allt för givet att hans son kommer komma tillbaka efter att ha fått vila i nått år från alla pressar och allt skit som händer, men NEWSFLUSH Joe Jackson det kommer inte hända, han kommer inte komma tillbaka.. OHH va trött jag blir. HUR KAN HAN? Äre någon som håller med mig eller?
    ja, vad ska man säga, han är ju inte riktigt klok i huvudet den människan, så iskall, hans egen son har dött och nu tänker han bara på att tjäna pengar gggrrrrr.....
  • KikiBoo

seriöst! det spökar i datorn. Man in the mirror spelas. Men jag har inte låten uppe.. What the Blir tokig..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson