• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • vinterlärka

Antar att ni har hört diskussionerna om att han skulle leva och sett klippet där det påstås att han rör sig?

• guild
    guild skrev 2009-06-30 20:52:14 följande:
    har du kollat googla på t.ex Michael jackson free wallpaper, jackson 5 free wallpaper, mail celebrity free wallpaper...etc
    sandra...såg du detta eller blev jag osynlig
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 21:40:30 följande:
     blev nydligen klar med alla delar har du sett alla ?
    Japp, blev oxå just klar med alla

Varför känns det som om jag bara blir mer ledsen när jag tittar på alla de där gamla klippen

Va jag önskar att jag någon gång hade fått träffa honom personligen...han verkade så genuint snäll
  • levandecharader

Ni får ursäkta, jag vill inte trampa nån på tårna men jag undrar bara efter jag läst lite här i tråden: Var ni så här "besatta" av MJ när han levde också? Satt och kolla på klipp, lyssnade på musiken hela tiden? Såg honom i era drömmar osv?

• beadis
    levandecharader skrev 2009-06-30 21:49:35 följande:
    Ni får ursäkta, jag vill inte trampa nån på tårna men jag undrar bara efter jag läst lite här i tråden: Var ni så här "besatta" av MJ när han levde också? Satt och kolla på klipp, lyssnade på musiken hela tiden? Såg honom i era drömmar osv?
    Kan bara svara för mig själv, och jag har inte suttit och tittat på en massa klipp på honom innan, MEN däremot har jag alltid älskat hans musik och tyckt han verkade vara en underbar person som bara vill alla väl men att han var väldigt missförstådd och att många många utnyttjade honom
    och jag tycker det är mkt tragiskt det som har hänt, han var alldeles för ung för att dö, han hade mkt mer att ge enligt min mening
  • levandecharader
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 21:54:18 följande:
    Kan bara svara för mig själv, och jag har inte suttit och tittat på en massa klipp på honom innan, MEN däremot har jag alltid älskat hans musik och tyckt han verkade vara en underbar person som bara vill alla väl men att han var väldigt missförstådd och att många många utnyttjade honomoch jag tycker det är mkt tragiskt det som har hänt, han var alldeles för ung för att dö, han hade mkt mer att ge enligt min mening
    Tack för svar
  • Bevabus

jag har alltid varit ett "medel-fan" och är fortfarande det. dock så uppskattar jag hans personlighet och hans röst mera nu när han är död för man forskar om honom extra mycket. men jag har alltid vetat att han hade en fantastisk humor och jag har gillat hans låtar dans

levandecharader skrev 2009-06-30 21:49:35 följande:
  • Brooke
    guild skrev 2009-06-30 21:45:31 följande:
    sandra...såg du detta eller blev jag osynlig
    Jo jag såg, men jag hade redan hittat bilder som jag behövde =) Ni ska få se va jag har gjort =)
  • levandecharader
    Bevabus skrev 2009-06-30 21:58:48 följande:
    jag har alltid varit ett "medel-fan" och är fortfarande det. dock så uppskattar jag hans personlighet och hans röst mera nu när han är död för man forskar om honom extra mycket. men jag har alltid vetat att han hade en fantastisk humor och jag har gillat hans låtar dans

Tack för att ni stillar min nyfikenhet
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson