• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-18 15:45:58 följande:
    Vad handlar boken om? Det är väl den ni har beställt va?
    Det är en biografi som Michael själv skrev på 80-talet
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:44:07 följande:
    Detta hittade jag på sidan "LeveranstidNormal leveranstid är cirka 3-30 dagar. Under högsäsong kan det ta längre tid. Även vid beställda varor. Vi informerar vanligtvis om leveranstid om den överstiger 30 dagar."
    fast det konstigt de verkar inte uppdaterar sidan ,tror inte ett antkvariat har så jätte många böcker av varje titel
  • Bevabus

oki så det är verkligen han som skrivit den och ingen författare?

Längtan efter dig skrev 2009-07-18 15:48:31 följande:
    Det är en biografi som Michael själv skrev på 80-talet
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 15:50:01 följande:

fast det konstigt de verkar inte uppdaterar sidan ,tror inte ett antkvariat har så jätte många böcker av varje titel
    Nej de verkar inte så.. Men om dem har en sida så tycker man att de ska ha så pass många böcker som folk beställer..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-18 15:51:36 följande:
    verkar så
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:51:03 följande:
    AllieF - Ja den sidan som vi skickade efter Moonwalk boken.. Men denna sida är inte svensk www.borders.co.uk/dvd/michael-jackson-a-remar... och den boken skulle jag vilja ha eller de kanske tillochmed var en dvd :O
    jag har beställt den på dvd  på nån svensk shop ,tror det var beställnings vara så det dröjer nog lite innan den kommer
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-18 15:51:36 följande:
    Jepp, det är han själv som skrivit
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:53:05 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 15:50:01 följande: Nej de verkar inte så.. Men om dem har en sida så tycker man att de ska ha så pass många böcker som folk beställer..
    nja det  brukar vara att de har några stycken av samma men absolut inte så många böcker som folk beställer ,antvikarat är ju beg böcker de har lite av varje
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 15:53:34 följande:

jag har beställt den på dvd  på nån svensk shop ,tror det var beställnings vara så det dröjer nog lite innan den kommer
    Oki Ska leta på discshop och så
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson