• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Sandra Örebro: Jo men jag lyssnade ju på den igår kväll och älskade den, hur skön låt som helst ju

• Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-19 18:06:12 följande:
    Det blir väldigt intressant att se vad DNA testet visar, för ett sånt lär dem ta...
    Mmm, jag hoppas verkligen att det är BS från hans sida, verkligen!
  • Bevabus

Jag hade inte hört den förrän igår kväll, den verkade så sorglig. Men igår lyssnade jag på den och den visade sig vara väldigt skön Texten var inte så jättefarlig heller, snarare vacker tyckte jag..

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 18:15:51 följande:

Oki.. Jag uppfatta de som om du inte hade hört den..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-19 18:19:30 följande:
    Jag hade inte hört den förrän igår kväll, den verkade så sorglig. Men igår lyssnade jag på den och den visade sig vara väldigt skön Texten var inte så jättefarlig heller, snarare vacker tyckte jag..Sandra Örebro skrev 2009-07-19 18:15:51 följande:
    Joo det är den.. =) (lyssnar på smile just nu =( )
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-19 18:03:01 följande:
    BooBoo jag kan skicka den till dig?
    Det funkade o ladda ner Tack ändå
    Bevabus skrev 2009-07-19 18:09:11 följande:
    BooBoo: Va underbar låten var när han pratade jag tyckte särskilt bra om delen där han sa att barnen är grunden till en bättre framtid och att han inte tänker sluta förrän det blir sanning.
    Det är så sant så sant det han säger

Oh why oh why is he gone..

Vet ni vad jag lyssnar på nu då... Joni.. Telitubbies
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-19 18:33:47 följande:
    Det funkade o ladda ner Tack ändå Det är så sant så sant det han säger Oh why oh why is he gone.. Vet ni vad jag lyssnar på nu då... Joni.. Telitubbies
    Okej va bra =)

OMG på tal om ingenting, jag skriver ju en "berättelse". Och fick skit bra respons på det senaste avsnittet =) GUU va glad jag är.. (Michael Jackson) Var med i den lite dock bara musiken och inte han själv.. :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson