• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-24 19:06:27 följande:
    Jo den bilden har jag oxo fått .. But u never know....
    Precis.
    I de lugnaste vatten...
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-24 17:32:12 följande:
    Jag tänker så det knakar
    på vad?
  • KikiBoo

På låten med afrikaner eller vad det nu var.. Glömt{#lang_emotions_embarassed} 
    Slutade tänka...

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83

Den här är visserligen redan länkad

Brand new MJ 2009 7even Alobum song.

Tycker den påminner om en pojkbands låt lite soundet. Första jag kom och tänka på när jag hörde den

• MissLilo

afrikanska trummor...

They dont care about us

3:01. 3:55.....sa och på fler ställer.

är det inte den?
    fick inget svar innan....

• MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-24 18:15:01 följande:
    Jag vet inte hur det är med er. Men jag har lite svårt att tro att MJ skulle ha ett one night stand
    på ett sätt ja, då jag inte heller kan tänka mig att han bar hoppar i säng med någon.
    Men samtidigt, så var han faktiskt man.
    Who knows...
  • Lucille
    chriss 1 skrev 2009-07-24 17:21:08 följande:
    någon som vet vad låten där han är med massa afrikaner? de spelar trummor man har sätt videon på MTV en massa på sistone !
    Det finns två versioner av videon till 'They don't really care about us', en liknar din beskrivning medan den andra är i ett fängelse.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

Holly Madison skrev just på Twitter om någon MJ hyllning hon ska vara med på. Så det kanske hamnar på nyheterna snart.

Första inlägget:
    hollymadison123- i'm going to be in the Micheal Jackson tribute next month!!!! "You knock me offa my feet now baby . . hoooooooo!"

Andra inlägget:
    hollymadison123- Michael Jackson Tribute: Saturday August 29th at the Pearl ay The Palms. Be there or be square!!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson