• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-07-24 16:44:57 följande:
    Hemskt om det vore så härimages.google.se/imgres?imgurl=http://www.masala.com/images/tmp/full/michaelcry_full. jpg&imgrefurl=www.masala.com/13179-jackon-t hought-no-one-loved-him&usg=__43hsxz1AEW-kTteXygb4 dfQ6a8s=&h=415&w=284&sz=38&hl=sv&start=171&um=1&tb nid=XpMZDDnH8xaMXM:&tbnh=125&tbnw=86&prev=/images% 3Fq%3Dloved%26ndsp%3D18%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26start %3D162%26um%3D1
    Den funkar inte..
    Bevabus skrev 2009-07-24 17:03:52 följande:
    Jag skulle inte bli förvånad om det här är sant...Blanket och Omer är ju trots allt väldigt lika varandra så..images.google.se/imgres?imgurl=http://www.masala.com/images/tmp/full/michaelcry_full. %20jpg&imgrefurl=www.masala.com/13179-jacko n-t%20hought-no-one-loved-him&usg=__43hsxz1AEW-kTt eXygb4%20dfQ6a8s=&h=415&w=284&sz=38&hl=sv&start=17 1&um=1&tb%20nid=XpMZDDnH8xaMXM:&tbnh=125&tbnw=86&p rev=/images%%203Fq%3Dloved%26ndsp%3D18%26hl%3Dsv%2 6sa%3DN%26start%20%3D162%26um%3D1
    Funkar inte heller
  • Bevabus

Du måste kopiera och klistra in...

Brooke skrev 2009-07-24 17:16:46 följande:
    Den funkar inte..

Funkar inte heller
  • chriss 1

någon som vet vad låten där han är med massa afrikaner? de spelar trummor man har sätt videon på MTV en massa på sistone !

• Bevabus

Hoppas verkligen att det där inte är sant.

Brooke skrev 2009-07-24 17:10:32 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article5554467.abKAN NI TÄNKA ER! Läkaren Conrad Murray tog med sig Michael jacksons son Prince Michael in i sovrummet för att ha ett vittne om att han utförde hjärt och lugnräddning. VA FN TAR HAN ETT BARN FÖR? Undrar hur han mår =( ??
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-24 16:24:47 följande:
    Jag har alltid varit svag för hans utseende, sedan jag var liten. Precis som du säger så är han enormt uttrycksfull. Jag faller ofta för personer som är uttrycksfulla och har en speciell utstrålning. Förstår inte hur folk kan falla för dessa hypertränade, översolbrända, orangea muskelknippen... känns så ytligt. Men smaken är ju som baken Hans ögon ja. Fastän jag "bara" sett dem på bild så drunknar jag varje gång. Hans leende är så innerligt på något vis och bland lite sorgligt.
    Nääh usch o fy för muskelberg For real alltså.. {#lang_emotions_throwup}
    MJ .. hans utessende.. Så vacker.. ack ack ack{#lang_emotions_dreamer}

Kom o tänka på när jag var liten o ville vara lika cool som MJ. Så jag tejpade fingrarna. Dock med brunt plåster. Va inte alls lika coolt jue
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Hm...det första jag tänker på är Man in the mirror....
    chriss 1 skrev 2009-07-24 17:21:08 följande:

någon som vet vad låten där han är med massa afrikaner? de spelar trummor man har sätt videon på MTV en massa på sistone !
  • Bevabus

Jag föredrar muskulösa killar, enbart för att jag känner mig som ett fetto bredvid en smal kille annars Bara tanken på att väga mera än killen är plågsamt. Men för MJ gör man ju ett undantag såklart

BooBoo skrev 2009-07-24 17:22:15 följande:
    Nääh usch o fy för muskelberg For real alltså.. MJ .. hans utessende.. Så vacker.. ack ack ackKom o tänka på när jag var liten o ville vara lika cool som MJ. Så jag tejpade fingrarna. Dock med brunt plåster. Va inte alls lika coolt jue
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson