• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • MissLilo

Annars mycket vackra ord från Michael, fråga mig inte från vart.
    MEn en vän till mig på fb, som är ett fanoch bokstavligen ahr allt med michael.
    skrev dessa på sin status.

if you enter this world knowing you are loved and leave this world knowing the same, then everything else that happens in between can be dealt with!!!

• Bevabus

Den där texten har jag på min bdb-profil så himla fint

MissLilo skrev 2009-07-24 15:57:49 följande:
    Annars mycket vackra ord från Michael, fråga mig inte från vart.MEn en vän till mig på fb, som är ett fanoch bokstavligen ahr allt med michael.skrev dessa på sin status. if you enter this world knowing you are loved and leave this world knowing the same, then everything else that happens in between can be dealt with!!!
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2009-07-24 16:05:59 följande:
    Den där texten har jag på min bdb-profil så himla fint
    bdb?
  • Längtan efter dig
    MissLilo skrev 2009-07-24 15:55:10 följande:
    äh du är int knäpp, även om de flesta nog skulle anse det.men de vet inte vad skönhet är!Michael var min första kärlek, ska jag erkänna.Han hade så vackra ögon inte bara att de var stora med böjda ögonsfransar utan även uttrycksfulla.....ögonen är själens spegel.Munnen, och leendet fick mig alltid att smälta. När jag såg bilden där han hade kort hår, skägg och leendet ha fyrtade till kameran. Jag smälte. Detta ett kort från förra året, elelr året innna.Så ja jag föredrar också han!
    Jag har alltid varit svag för hans utseende, sedan jag var liten. Precis som du säger så är han enormt uttrycksfull. Jag faller ofta för personer som är uttrycksfulla och har en speciell utstrålning. Förstår inte hur folk kan falla för dessa hypertränade, översolbrända, orangea muskelknippen... känns så ytligt. Men smaken är ju som baken

Hans ögon ja. Fastän jag "bara" sett dem på bild så drunknar jag varje gång. Hans leende är så innerligt på något vis och bland lite sorgligt.
  • Längtan efter dig
    MissLilo skrev 2009-07-24 15:57:49 följande:
    Annars mycket vackra ord från Michael, fråga mig inte från vart.MEn en vän till mig på fb, som är ett fanoch bokstavligen ahr allt med michael.skrev dessa på sin status. if you enter this world knowing you are loved and leave this world knowing the same, then everything else that happens in between can be dealt with!!!
    Älskar också den texten. Tror det är från ett tal han höll på Oxford-universitetet men jag är inte helt säker.
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2009-07-24 16:24:27 följande:
    bilddagboken
    okj, har ett konto där men senast jag var där var ävl 1 år sen.
    vissar bilder på bloggen istälelt och fb.
  • Bevabus

Jag skulle inte bli förvånad om det här är sant...Blanket och Omer är ju trots allt väldigt lika varandra så..

images.google.se/imgres.%20jpg&imgrefurl=www.masala.com/13179-jackon-t%20hought-no-one-loved-him&usg=__43hsxz1AEW-kTteXygb4%20dfQ6a8s=&h=415&w=284&sz=38&hl=sv&start=171&um=1&tb%20nid=XpMZDDnH8xaMXM:&tbnh=125&tbnw=86&prev=/images%%203Fq%3Dloved%26ndsp%3D18%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26start%20%3D162%26um%3D1

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson