• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-07-24 21:04:26 följande:
    Så man kan inte hitta den där i sverige?
    nej ibland på tradera men som sagt den sista där slutade på 1600 kr
  • Lucille

Jag har lätt att tro att MJ hade mer än ett one-night stand. Speciellt på 80-talet. :) Han var man, han var känd, och på den tiden hade han inte råkat ut för en massa skit.

Den där kofferten har jag försökt få fast på tradera, men lyckas inte. Grrr.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

Jag har svårt att tro det dock..
    Han var så otroligt blyg när det handlade om tjejer och sex, dessutom så var ahn uppfostrad till att inte har sex före äktenskap och på 80-talet så tillhörde han ju fortfarande Jehovas Vittne.

AllieF skrev 2009-07-24 21:06:55 följande:
    Jag har lätt att tro att MJ hade mer än ett one-night stand. Speciellt på 80-talet. :) Han var man, han var känd, och på den tiden hade han inte råkat ut för en massa skit. Den där kofferten har jag försökt få fast på tradera, men lyckas inte. Grrr.
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-07-24 21:07:32 följande:
    :O OMG! hur mkt köpte du den? Med allt Frakt och sådant? Har du fått den ännu?
    la beställningen i dag  betalde 768 svenska kronor med frakten
  • Lucille
    Bevabus skrev 2009-07-24 21:08:13 följande:
    Jag har svårt att tro det dock..Han var så otroligt blyg när det handlade om tjejer och sex, dessutom så var ahn uppfostrad till att inte har sex före äktenskap och på 80-talet så tillhörde han ju fortfarande Jehovas Vittne.
    Han var fortfarande en man. Dirty Diana handlar ju om en groupie. :) Sen finns det ju olika typer av one-nights också. Man kan ju hamna i säng med en kompis, eller med en främling. Även en blyg person kan få till det i rätt situation.  
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

Jo men jag har ändå svårt att tro det om MJ

AllieF skrev 2009-07-24 21:23:58 följande:
    Han var fortfarande en man. Dirty Diana handlar ju om en groupie. :) Sen finns det ju olika typer av one-nights också. Man kan ju hamna i säng med en kompis, eller med en främling. Även en blyg person kan få till det i rätt situation.  
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson