• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-24 21:48:45 följande:
    Enligt The Sun ska Michael Jackson redan 2004 berättat för sina närmaste vänner att norske Omer föddes efter ett "one night stand" 1984, just som King of Pop stod på toppen av sin karriär med "Thriller".
    enligt sun ja, men var har de fått det från?
    jag är väldigt krtisk till tidningar då de skriver allt för rubriker.
  • Bevabus

Aa jag läste det där, men vad som är sant och inte vet man ju inte...Michael sa ju mycket om hur hans barn blev till :S

BooBoo skrev 2009-07-24 21:48:45 följande:
    Enligt The Sun ska Michael Jackson redan 2004 berättat för sina närmaste vänner att norske Omer föddes efter ett "one night stand" 1984, just som King of Pop stod på toppen av sin karriär med "Thriller".
  • Bevabus

Den där läkaren kommer inte att få det lätt resten av sitt liv. Även fast han kanske inte är skyldig så kommer fans till MJ fortfarande att hålla honom ansvarig. Precis som det blev med MJ, han ansågs oskyldig av domaren men blev ändå dömd till ett liv där vissa människor fortfarande såg honom som en pedofil. Världen är långt ifrån rättvis :/

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-24 22:33:59 följande:
    Den där läkaren kommer inte att få det lätt resten av sitt liv. Även fast han kanske inte är skyldig så kommer fans till MJ fortfarande att hålla honom ansvarig. Precis som det blev med MJ, han ansågs oskyldig av domaren men blev ändå dömd till ett liv där vissa människor fortfarande såg honom som en pedofil. Världen är långt ifrån rättvis :/
    Ja verkligen.. Men Murray var ju i huset och så har folk sett honom ge michael preparat varje kväll.
  • Bevabus

Ja jag tror han är skyldig, jämförde mest bara hans fall med MJ:s och många andras i världen

Brooke skrev 2009-07-24 22:38:44 följande:
    Ja verkligen.. Men Murray var ju i huset och så har folk sett honom ge michael preparat varje kväll.
  • Lucille

Vad som än händer i en ev rättegång så kommer jag Alltid hålla hans läkare indirekt ansvariga för hans död. Alltid!

Jag är mer orolig över fans som inte kommer acceptera domen (eller brist på dom) och tar lagen i sina egna händer. Är ju inte helt svårt att tro att någon skulle mörda Conrad som hämnd. Tyvärr.

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-24 22:57:56 följande:
    Vad som än händer i en ev rättegång så kommer jag Alltid hålla hans läkare indirekt ansvariga för hans död. Alltid! Jag är mer orolig över fans som inte kommer acceptera domen (eller brist på dom) och tar lagen i sina egna händer. Är ju inte helt svårt att tro att någon skulle mörda Conrad som hämnd. Tyvärr.
    Du har alldeles rätt. Endel tog sina liv för att "förenas" med Michael. De ville inte leva ett liv på jorden om inte han fanns här. Men vadå tänk om han hade dött vid 80 års ålder, hade dem tagit sina liv då oxå? Eller vad? Vad är det för mening?
  • Bevabus

haha jadu, man undrar ju...

Brooke skrev 2009-07-24 23:01:16 följande:
    Du har alldeles rätt. Endel tog sina liv för att "förenas" med Michael. De ville inte leva ett liv på jorden om inte han fanns här. Men vadå tänk om han hade dött vid 80 års ålder, hade dem tagit sina liv då oxå? Eller vad? Vad är det för mening?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson