• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Enligt The Sun ska Michael Jackson redan 2004 berättat för sina närmaste vänner att norske Omer föddes efter ett "one night stand" 1984, just som King of Pop stod på toppen av sin karriär med "Thriller".
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • MissLilo
    AllieF skrev 2009-07-24 21:23:58 följande:
    Han var fortfarande en man. Dirty Diana handlar ju om en groupie. :) Sen finns det ju olika typer av one-nights också. Man kan ju hamna i säng med en kompis, eller med en främling. Även en blyg person kan få till det i rätt situation.  
    titt på mig..haha
    nrjag avr 19,,vilket var 7 år sen nu. mEn jag avr så blyg att jag knappt vågade prata med någon. nog hade jag one night stands...en iaf. Hehe
    så nog går det även om man är blyg.
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-24 21:42:41 följande:
    woaw I want!
    Jag med!
    lägger dne till listanövr vad jasg måset görai nna året är slut.
    1. tatuuering
    2. boxen.
  • KikiBoo

Men visst har jag pillat lite.. Men inget fullbordat, haha

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-24 21:48:45 följande:
    Enligt The Sun ska Michael Jackson redan 2004 berättat för sina närmaste vänner att norske Omer föddes efter ett "one night stand" 1984, just som King of Pop stod på toppen av sin karriär med "Thriller".
    Han ville väl antagligen att Omar skulle få växa upp ihelt normal liv så därför avslöjade han aldrig det.
    Men vi vet ju inte säkert ännu om det är hans son ,men jag blir inte förvånad om det är så.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson