• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille
    Brooke skrev 2009-07-24 23:01:16 följande:
    Du har alldeles rätt. Endel tog sina liv för att "förenas" med Michael. De ville inte leva ett liv på jorden om inte han fanns här. Men vadå tänk om han hade dött vid 80 års ålder, hade dem tagit sina liv då oxå? Eller vad? Vad är det för mening?
    Personerna som tog sina liv hade uppenbarligen problem redan innan han dog. Hans bortgång blev droppen som fick bägaren att rinna över. Tänk dig om du var nere i ett djupt svart hål, och sen fick du beskedet om MJs bortgång. Det är en knuff över kanten.

Däremot så hoppas jag att om det planeras mord på Conrad Murray så kommer det stoppas innan planen sätts i verket. Det känns som hyckleri, och är väldigt onödigt. Och lite väl smärtfritt om ni frågar mig. ;)
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • MissLilo
    Brooke skrev 2009-07-24 23:01:16 följande:
    Du har alldeles rätt. Endel tog sina liv för att "förenas" med Michael. De ville inte leva ett liv på jorden om inte han fanns här. Men vadå tänk om han hade dött vid 80 års ålder, hade dem tagit sina liv då oxå? Eller vad? Vad är det för mening?
    Fattar jag inte heller.
    OKej att michael var en stor del av mitt, liv.
    Men j att ta sitt liv för honom.
    Nej aldrig.
    Man har ändå familj och vänenr också, och alllt runtomkring. MEn det sak alltid finns extrema fans, och Michael var ju känd för att ha dem.

MEn tror också att nåon tyvärr kan försöka göra läkarenill ao domen inte blir som många kanske joppas, mord.
  • Längtan efter dig

Jag håller med. Om läkaren nu är skyldig (jag tror ju att det är flera som är skyldiga på ett eller annat sätt), så ska de naturligtvis straffas! Det ska vara kännbart. Döden är inte speciellt kännbar, det är att slippa undan. Dessutom vore ju att döda den/de skyldiga att sjunka ner till samma nivå som de som bidrog till MJ:s död.

• Längtan efter dig
    Längtan efter dig skrev 2009-07-25 00:14:18 följande:
    Jag håller med. Om läkaren nu är skyldig (jag tror ju att det är flera som är skyldiga på ett eller annat sätt), så ska de naturligtvis straffas! Det ska vara kännbart. Döden är inte speciellt kännbar, det är att slippa undan. Dessutom vore ju att döda den/de skyldiga att sjunka ner till samma nivå som de som bidrog till MJ:s död.
    Och dessutom förstöra sina egna liv på köpet. Inte speciellt smart alls. Men det skulle inte förvåna mig om någon gjorde mordförsök alt. lyckas mörda honom. alla tänker inte rationellt, speciellt inte de som är psykiskt instabila.
  • Längtan efter dig

Min svenska är uppenbarligen inte helt bra för tillfället.
    Gjorde mordförsök = försökte mörda honom.

Lite konstig grammatik

• Bevabus

Det är mitt i natten, vi förlåter dig och ser inte ens felen själva

Längtan efter dig skrev 2009-07-25 00:17:37 följande:
    Min svenska är uppenbarligen inte helt bra för tillfället.Gjorde mordförsök = försökte mörda honom.Lite konstig grammatik
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-25 00:31:32 följande:
    Det är mitt i natten, vi förlåter dig och ser inte ens felen själva
    Haha, vad bra! Tack!
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-24 22:18:52 följande:
    Hade din syrras kille det :O *räcker upp handen och säger avis*
    Haha jaaa... Lyllo mig som kan åka o besöka dom o läsa lite tidningar
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • guild

nu har jag fått lite bilder från dagem LJ begravdes. Min dotter och systerdotter var ju där den dagen.

IMG_2298.jpgIMG_2297_(2).jpg
    IMG_2296_(2).jpgIMG_2295_(2).jpg
    IMG_2088_(2).jpg IMG_2087_(2).jpg
    IMG_2086_(2).jpg IMG_2085.jpg

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-07-25 11:06:43 följande:
    nu har jag fått lite bilder från dagem LJ begravdes. Min dotter och systerdotter var ju där den dagen.    

En vacker dag ska jag åka dit. Lägga en blomma på hans stjärna.

O snart vill jag åka till Holland igen.

Kollade på History Live imorse. Åååh va cool ha var. Introt Har ni sett?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson