• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-24 23:47:42 följande:
    Personerna som tog sina liv hade uppenbarligen problem redan innan han dog. Hans bortgång blev droppen som fick bägaren att rinna över. Tänk dig om du var nere i ett djupt svart hål, och sen fick du beskedet om MJs bortgång. Det är en knuff över kanten. Däremot så hoppas jag att om det planeras mord på Conrad Murray så kommer det stoppas innan planen sätts i verket. Det känns som hyckleri, och är väldigt onödigt. Och lite väl smärtfritt om ni frågar mig. ;)
    Joo, men jag tror nog inte att jag skulle begå självmord. Om jag ska vara ärlig..
    MissLilo skrev 2009-07-24 23:55:33 följande:
    Fattar jag inte heller.OKej att michael var en stor del av mitt, liv. Men j att ta sitt liv för honom.Nej aldrig.Man har ändå familj och vänenr också, och alllt runtomkring. MEn det sak alltid finns extrema fans, och Michael var ju känd för att ha dem.MEn tror också att nåon tyvärr kan försöka göra läkarenill ao domen inte blir som många kanske joppas, mord.
     Jo.. Men för att han ska kunna leva vidare bland oss, måste vi föra honom vidare. Alltså föra hans musik vidare och dylikt. Inte ta livet av oss, det skulle han aldrig velat och han är nog ledsen där uppe pga endel av hans fans har tagit sina liv.
  • Lucille
    MissLilo skrev 2009-07-24 23:55:33 följande:
    Fattar jag inte heller.OKej att michael var en stor del av mitt, liv. Men j att ta sitt liv för honom.
    Som sagt så hade de med absolut största sannolikhet problem redan INNAN MJ dog, och hans död var bara droppen som fick bägaren att rinna över. Man tänker inte rationellt när man är begravd i mörker.
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Grönsiska
    Brooke skrev 2009-07-25 12:44:44 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article5559845.aben artikel om Jacksons Näsa... Uppenbarligen har ett vittne sett Michael jacksons kropp på obduktionsbordet, och säger att hans näsa var borta..
    Tja vad kan man säga...ryktena fortsätter. Detta tjatades det om när han levde också. Jag hoppas i alla fall att plastik kirurger har vett att neka en patient operation innan det går så långt att kroppsdelar förstörs. Att de inte är så äckligt giriga att de gör vad som helst.
  • Brooke
    Grönsiska skrev 2009-07-25 13:08:30 följande:
    Tja vad kan man säga...ryktena fortsätter. Detta tjatades det om när han levde också. Jag hoppas i alla fall att plastik kirurger har vett att neka en patient operation innan det går så långt att kroppsdelar förstörs. Att de inte är så äckligt giriga att de gör vad som helst.
    Jo man tycker ju det =/ lite skumt.
  • Lucille
    Brooke skrev 2009-07-25 12:42:51 följande:
    Joo, men jag tror nog inte att jag skulle begå självmord. Om jag ska vara ärlig..
    Det var inte riktigt det jag försökte komma fram till heller. Jag säger att MJs bortgång var ett sista slag mot dessa personer som förmodligen haft det väldigt svårt redan innan.

Men jag vet inte hur vi kom in på självmord när jag pratade om mord. hehe :)
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • guild

jag vet ingen som kan bli så dissekerad, som MJ.

Av alla dessa, nu  levande eller avlidna stjärnor i Hollywood, som säkert gjort både det ena och det andra, skrivs det inget om, på det sätt som det skrivs om MJ.
    Finns inte en stjärna i Hollywood med egna tänder till ex.

Alltid är det nåt "vittne" som sett något, eller nån gammal anställd som "avslöjar" nåt.. Såna rubruker ger jag inte mycket för.

Frågan är om han ens hade kunnat sjunga utan näsa. vet att Barbara Streisand inte gör nån näsop. för hon är rädd att rösten förändras.
    http://barbra-archives.com/bjs_library/stories/nose_streisand.html

så den rubriken tror jag inte ett smack på...att den var skadad, ja..men inte två hål och en burk med lösnäsor

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-07-25 12:44:44 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article5559845.aben artikel om Jacksons Näsa... Uppenbarligen har ett vittne sett Michael jacksons kropp på obduktionsbordet, och säger att hans näsa var borta..
    jag läste i boken om michael darkest hour att de flesta av de som kommer med info om michael fått betalt för att yttra sig om han ,och som de sa att om man vid varje ytrande skriver hur mycket de fått betalt för att säga det  så kan man kanske skapa sig en uppfattning om vad som är sant eller inte  och jag håller med .
  • KikiBoo

Sambon vill ge mig THE MJ BOX Men hjälp! Hur fan skickar man efter? {#lang_emotions_sealed}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson