• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Vart på stan med sonen.
    Köpte lite rökelser. Såg en som hette Smile. Tänkte på MJ då. Köpte såklart den
    Så nu luktar det Smile här hemma.. Aaaaaaah{#lang_emotions_dreamer}

mona83 skrev 2009-07-28 14:09:04 följande:
    Nepp inget nedladdningsprogram heller
    Nehepp! {#lang_emotions_tongue_out}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-28 00:11:25 följande:
    Jag älskar Whoopi Goldberg, hon säger alltid väldigt smarta och sunda

Mycket klok kvinna! Jag skulle verkligen vilja träffa henne
  • Bevabus

Jamen eller hur
    I debatterna jag ser på The View så säger hon alltid det jag själv sitter och tänker på. Saker som jag ibland tycker är självklara att tycka, är tyvärr inte alltid det för andra. Så man blir ju väldigt glad när hon säger emot de andra kvinnorna med en klockren och självsäker comeback

Längtan efter dig skrev 2009-07-28 18:00:40 följande:
    Mycket klok kvinna! Jag skulle verkligen vilja träffa henne
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-28 18:04:29 följande:
    Jamen eller hur I debatterna jag ser på The View så säger hon alltid det jag själv sitter och tänker på. Saker som jag ibland tycker är självklara att tycka, är tyvärr inte alltid det för andra. Så man blir ju väldigt glad när hon säger emot de andra kvinnorna med en klockren och självsäker comeback
    Precis. Hon är verkligen inte rädd för att uttrycka sina åsikter. Mycket stark kvinna, hon har en utstrålning som jag blir så glad och peppad av Det är jävlar anamma i den damen! Skulle inte vilja argumentera mot henne, men jag tvivlar starkt på att jag någonsin skulle behöva det. Finns ingen anledning
  • Bevabus

haha eller hur vi sitter bara och nickar och håller med

Längtan efter dig skrev 2009-07-28 18:14:42 följande:
    Precis. Hon är verkligen inte rädd för att uttrycka sina åsikter. Mycket stark kvinna, hon har en utstrålning som jag blir så glad och peppad av Det är jävlar anamma i den damen! Skulle inte vilja argumentera mot henne, men jag tvivlar starkt på att jag någonsin skulle behöva det. Finns ingen anledning
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-28 18:18:30 följande:
    haha eller hur vi sitter bara och nickar och håller med
    Ja, värsta nickedockorna

eller så beror det på att vi också är intelligenta?
  • Bevabus

Såklart

Längtan efter dig skrev 2009-07-28 18:19:22 följande:
    Ja, värsta nickedockorna eller så beror det på att vi också är intelligenta?
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-28 18:20:04 följande:
    Såklart

Det är faktiskt ganska otroligt att så många människor tar saker som står i skvallerpressen på allvar. Väldigt chockerande! precis som Whoopi sa i klippet, om man inte säkert VET så ska man inte säga att han är peddo. Man kan säga jag TROR istället om man nu är av den åsikten (alltså inte lika smarta som oss) :p

Förstår att han betalade för att slippa rättegång. Whoopi hade själv varit i det läget vad jag förstod, men det blev det inte lika mycket snack om?
  • reserverad

Har ni hört att Dr Döds hem och kliniker söks igenom igen just nu? Yay! Hoppas dom slänger in honom i arresten nu äntligen och att han får ett lååångt fängelsestraff.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson