• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Japp, som jag skrev förut, det finns flera faktorer....och tyvärr, flera lögner. Den enda som vet sanningen läkaren. Jag vet inte vad jag ska tro. Han säger att han samarbetar med polisen medans dem säger nåt annat.

Brooke skrev 2009-07-28 12:04:27 följande:
    Jo jag har oxå läst det. Men jag har oxå läst att han somnade och tog inte bort droppen förrens han vaknade och då var det försent..
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-28 11:28:48 följande:
    Bränn den då
    Hade jag kunnat gjort om jag visste hur man laddar ner från nätet. Är nog den enda 25 åringen som inte vet det
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-28 11:59:26 följande:
    "Hela historien om King of Pop, från de tidiga åren med Jackson 5 till hans plötsliga död i Los Angeles. Utgåvan är ett stort magasin i "glossy" tjockt papper."Alltså hur lyckas folk hinna skriva långa böcker och göra timlånga dokumentärer på såhär kort tid? Bara för att nån dör så blir det plötsligt eld i baken på dem.
    Det är ju nästan som att de hade den förberedd
  • Bevabus

Ja eller hur! Det kanske var så att de höll på att skriva en ny autobiografi och sen dog han och då la de till några extra kapitel på slutet? :S hmm....

Längtan efter dig skrev 2009-07-28 12:17:13 följande:
    Det är ju nästan som att de hade den förberedd
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-28 12:10:09 följande:
    Hade jag kunnat gjort om jag visste hur man laddar ner från nätet. Är nog den enda 25 åringen som inte vet det
    hihi!! Har du nåt nerladdningsprogram? Jag använder Azureus.
    Brooke skrev 2009-07-28 11:56:56 följande:
    www.ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=... Har nu sett detta?? :OVerkar vara en ny bok :O
    BILLIG!

Ingen bok idag heller!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-28 13:10:05 följande:
    hihi!! Har du nåt nerladdningsprogram? Jag använder Azureus.

BILLIG! Ingen bok idag heller!
    Nepp inget nedladdningsprogram heller
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson