• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Nu kommer posten! Måste rusa ut till postlådan nu. Håll era tummar

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-28 11:26:58 följande:
    Har den inte alls. Bränd är mju bättre än inget
    Bränn den då
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Mjo men det finns ju så många faktorer än det som spelar in. Läkaren kanske gjorde världens misstag och sen fick panik, han behöver ju inte ha mördat Michael med flit.

Brooke skrev 2009-07-28 11:11:20 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...Jag säger bara en sak, omg.
    Poliskällor uppgav i går för TMZ att Jackson hittades död med dropp i sin arm. I närheten stod en tom droppåse och en syrgastank.
    ? Murray betedde sig konstigt och var i vägen för räddningspersonal, säger uppgiftslämnaren. Nu är det alltså klart? Michael blev alltså mördad :'(
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-28 11:54:37 följande:
    Mjo men det finns ju så många faktorer än det som spelar in. Läkaren kanske gjorde världens misstag och sen fick panik, han behöver ju inte ha mördat Michael med flit.
    Men har du läst vad det står? Visst nu ska man inte tro allt man läser i aftonbladet. MEn det står ju faktiskt att Murray var IVÄGEN för ambulanspersonalen! Och det säger hen hel del
  • Bevabus

"Hela historien om King of Pop, från de tidiga åren med Jackson 5 till hans plötsliga död i Los Angeles. Utgåvan är ett stort magasin i "glossy" tjockt papper."

Alltså hur lyckas folk hinna skriva långa böcker och göra timlånga dokumentärer på såhär kort tid? Bara för att nån dör så blir det plötsligt eld i baken på dem.

Brooke skrev 2009-07-28 11:56:56 följande:
    www.ginza.se/Product/Product.aspx nu sett detta?? :OVerkar vara en ny bok :O
  • Bevabus

Ja jag läste det som stod, därav att jag skrev "och fick panik"....
    När en människa inser att den kan stå skyldig för ett mord orsakat av ett misstag, ja då gör man ju allt för att ingen ska få se det. Han tog ju in Prince i rummet bara för att han skulle ha ett vittne att han försökte återuppliva MJ när han redan var död. Han gjorde allt för att framstå som oskyldig. Jag tror faktiskt inte att han hade haft såhär mycket panik och ångest efteråt om detta var ett planerat mord.

Brooke skrev 2009-07-28 11:58:24 följande:
    Men har du läst vad det står? Visst nu ska man inte tro allt man läser i aftonbladet. MEn det står ju faktiskt att Murray var IVÄGEN för ambulanspersonalen! Och det säger hen hel del
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-28 11:59:26 följande:
    "Hela historien om King of Pop, från de tidiga åren med Jackson 5 till hans plötsliga död i Los Angeles. Utgåvan är ett stort magasin i "glossy" tjockt papper."Alltså hur lyckas folk hinna skriva långa böcker och göra timlånga dokumentärer på såhär kort tid? Bara för att nån dör så blir det plötsligt eld i baken på dem.
    Mkt finns ju redan i arkiv. Så dem tar nog mkt därifrån..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-28 12:01:17 följande:
    Ja jag läste det som stod, därav att jag skrev "och fick panik"....När en människa inser att den kan stå skyldig för ett mord orsakat av ett misstag, ja då gör man ju allt för att ingen ska få se det. Han tog ju in Prince i rummet bara för att han skulle ha ett vittne att han försökte återuppliva MJ när han redan var död. Han gjorde allt för att framstå som oskyldig. Jag tror faktiskt inte att han hade haft såhär mycket panik och ångest efteråt om detta var ett planerat mord.
    Jo jag har oxå läst det. Men jag har oxå läst att han somnade och tog inte bort droppen förrens han vaknade och då var det försent..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson