• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Precis Det är samma sak med religion. Jag blir vansinnig på folk som säger "Jag VET att Gud finns".
    Medan jag som är ateist säger "Jag TROR inte att Gud finns". Det heter ju att man är "troende" och inte "vetande" för en anledning. Men vissa ger sig verkligen inte.

Jag respekterar allas religioner, men vissa enskilda individer kan som sagt driva mig till vansinne....
    MJ sa ju hela tiden att han TRODDE att Gud fanns, han sa aldrig att han visste

Längtan efter dig skrev 2009-07-28 18:25:08 följande:
    Det är faktiskt ganska otroligt att så många människor tar saker som står i skvallerpressen på allvar. Väldigt chockerande! precis som Whoopi sa i klippet, om man inte säkert VET så ska man inte säga att han är peddo. Man kan säga jag TROR istället om man nu är av den åsikten (alltså inte lika smarta som oss) :pFörstår att han betalade för att slippa rättegång. Whoopi hade själv varit i det läget vad jag förstod, men det blev det inte lika mycket snack om?
  • Längtan efter dig
    reserverad skrev 2009-07-28 18:40:45 följande:
    Har ni hört att Dr Döds hem och kliniker söks igenom igen just nu? Yay! Hoppas dom slänger in honom i arresten nu äntligen och att han får ett lååångt fängelsestraff.
    Oj, igen?
  • reserverad

Det händer just nu.

Längtan efter dig skrev 2009-07-28 18:59:53 följande:
    Oj, igen?
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-28 18:44:20 följande:
    Precis Det är samma sak med religion. Jag blir vansinnig på folk som säger "Jag VET att Gud finns".Medan jag som är ateist säger "Jag TROR inte att Gud finns". Det heter ju att man är "troende" och inte "vetande" för en anledning. Men vissa ger sig verkligen inte.Jag respekterar allas religioner, men vissa enskilda individer kan som sagt driva mig till vansinne....MJ sa ju hela tiden att han TRODDE att Gud fanns, han sa aldrig att han visste
    Exakt! Myyycket stor skillnad mellan tro och veta. Precis som chans och risk. Blir allergisk när folk använder de orden fel... kliar över hela kroppen. Apropå ingenting

Det är sant, man kan inte veta förrän man är där själv. Jag själv TROR också att det finns något efter "döden". Jag tror egentligen inte att "död" existerar utan att det är en sorts övergång där man lämnar kroppen och fortsätter leva genom sitt sinne/medvetande... svårt att förklara :p
  • Längtan efter dig
    Längtan efter dig skrev 2009-07-28 19:03:09 följande:
    Exakt! Myyycket stor skillnad mellan tro och veta. Precis som chans och risk. Blir allergisk när folk använder de orden fel... kliar över hela kroppen. Apropå ingenting Det är sant, man kan inte veta förrän man är där själv. Jag själv TROR också att det finns något efter "döden". Jag tror egentligen inte att "död" existerar utan att det är en sorts övergång där man lämnar kroppen och fortsätter leva genom sitt sinne/medvetande... svårt att förklara :p
    Glömde skriva att jag respekterar också alla religioner, såvida de inte skadar någon.
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-28 19:12:41 följande:
    Glömde skriva att jag respekterar också alla religioner, såvida de inte skadar någon.
    Samma här!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Misaki och BooBoo - Skönt att veta att ni är realistiska människor Som du sa Misaki, det kan klia över hela kroppen när folk säger vissa saker...

• Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-28 19:20:00 följande:
    Misaki och BooBoo - Skönt att veta att ni är realistiska människor Som du sa Misaki, det kan klia över hela kroppen när folk säger vissa saker...
    Försöker iaf vara någorlunda vettig

Sunt förnuft helt enkelt
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson