• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Fick svar på dom.. dom där .. ni vet.. dvdn
    Dear Neuman,
    Thank you for your letter. We will ship your item in 2 days. If you have any questions, please feel free to contact us.
    Best Regards,
    Edda
    DVDSETSHOP TEAM

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-29 22:21:49 följande:
    Så kul o se sonen SÅ blond. Och nu SÅ brunett Min sambo var oxo BLOND som liten. Nu är han MÖRK.
    Min med
  • mona83

haha var så dum att jag gick på det men när jag fick ett sms om att det var nån prenumeratinstjänst så skickade jag stopp som det stod för att inte ha kvar det. Inte fan vill jag betala 50 spänn i veckan

• Bevabus

Michael sjunger till sin mamma Katherine man ser verkligen kärleken i deras ögon, jättegulligt klipp

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-29 22:37:34 följande:

" target="_blank">

Michael sjunger till sin mamma Katherine man ser verkligen kärleken i deras ögon, jättegulligt klipp
    Ooooow!

MICHAEL!!
    Fan.. jag som trodde jag "kommit över" ...
  • Bevabus

Jag har svagt kommit in i en sorgeperiod igen också, men inte lika illa som förut. Man lär väl aldrig kommer över detta, det är bara nyttigt att vara ledsen över hand död tror jag. Han var en fantastisk människa

BooBoo skrev 2009-07-29 22:42:57 följande:
    Ooooow! MICHAEL!! Fan.. jag som trodde jag "kommit över" ...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-29 22:46:23 följande:
    Jag har svagt kommit in i en sorgeperiod igen också, men inte lika illa som förut. Man lär väl aldrig kommer över detta, det är bara nyttigt att vara ledsen över hand död tror jag. Han var en fantastisk människa
    He sure was
  • mona83

Här är det rätt sjukt, har inte gråtit lika många ggr över att min pappa dog som jag gjort över att MJ dog. Mest över aqtt jag tycker det är synd om hans barn som förlorat sin pappa, vet ju hur det känns. Sen har jag säkert gråtit en skvätt för att jorden förlorat en av dom vakraste om levt.
    Han hade en väldigt vacker själ som gjorde så mkt för andra fast han fick skit tillbaka

• Brooke
    mona83 skrev 2009-07-29 22:49:26 följande:
    Här är det rätt sjukt, har inte gråtit lika många ggr över att min pappa dog som jag gjort över att MJ dog. Mest över aqtt jag tycker det är synd om hans barn som förlorat sin pappa, vet ju hur det känns. Sen har jag säkert gråtit en skvätt för att jorden förlorat en av dom vakraste om levt.Han hade en väldigt vacker själ som gjorde så mkt för andra fast han fick skit tillbaka
    ja jag håller med :'(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson