• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-29 17:41:13 följande:
    www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5580089... Fans vill ge jackson Nobels fredspris!! jag köpte In Touch idag. Från sida 42-49 står det om MJ. och det står "den avslöjande boken som kommer att chocka Michaels fans" The Final Years of Michael Jackson Unmasked by Ian Halperin. Jag har inte läst vad det står i artikeln men undrar vad det är som kommer chocka. Det står "En ny bok om Michael Jackson säger sig avslöja sanningen om åtalen om barnövergreppen - och bekräftar drogmissbruk"
    Jag skrev på igår.. Eller var det förrgår. Nåja! Skrivit på har jag gjort
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

NÄJJ!! Vänta nu.. Det var väl ett annat pris jag skrev på{#lang_emotions_undecided} nu blev det snurrigt..

• L jung
    BooBoo skrev 2009-07-29 08:27:50 följande:
    Mkt fint ni skrivit om MJ.. Vill oxo åka till Liseberg.. Och till Holland.. Och såklart till hans stjärna. Some day! Darin sjunger mkt bra. Men som sagt. Lite med MJ moves. Han borde ha gjort Billie Jean like MJ did. And he did it gooooood. Älskar det framträdnadet som fan. En av de bästa I must say.Få se om det kommer en bok idag då..
    har du sett i mitt galleri att jag har en MJ mapp. Min dotter var i USA och hälsade på sin kusin - guilds dotter - som bor där.  Dom åkte till LA för att besöka de olika MJ platserna... och några av hennes bilder ligger i min mapp.   Välkommen in!

BROOKE.

Lisa Maries hemsida;

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=42291868&blogId=497035326

BEVERLY
    jättefin dikt!!!
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • L jung
    BooBoo skrev 2009-07-29 17:45:49 följande:
    NÄJJ!! Vänta nu.. Det var väl ett annat pris jag skrev på nu blev det snurrigt..
    vi har ju lagt ut länkar till att skriva på för att han borde få fredspriset för alla sina humatinära insatser.  Han har ju givit mest i hela världen, och ingen kommer förmodligen att slå honom!  Han är värd priset och man hoppas på att någon person som har befogenhet att NOMINERA honom också ser listan... ju mer den åker runt, dessto större är chansen!

En länk har också legat ute för att skapa ett MJ porträtt gjorda av en konstnär i USA där varje punkt i porträttet motsvarar en person som stöder MJ.  Många miljoner punkter behövs!!  SKRIV PÅ! hehe
  • KikiBoo
    L jung skrev 2009-07-29 17:51:19 följande:
    vi har ju lagt ut länkar till att skriva på för att han borde få fredspriset för alla sina humatinära insatser.  Han har ju givit mest i hela världen, och ingen kommer förmodligen att slå honom!  Han är värd priset och man hoppas på att någon person som har befogenhet att NOMINERA honom också ser listan... ju mer den åker runt, dessto större är chansen! En länk har också legat ute för att skapa ett MJ porträtt gjorda av en konstnär i USA där varje punkt i porträttet motsvarar en person som stöder MJ.  Många miljoner punkter behövs!!  SKRIV PÅ! hehe♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥
    Jag skrev på två listor. En om att 29.e aug skulle bli MJ dag. Om jag inte minns fel..
    Sen fredspriset ja
    Han ska ABSOLUT ha priset. Ingen tvekan.
    Men den sistnämde har jag missat.. tyvärr Så den får du gärna länka.. Igen

Jo jag har vart in i galleriet och tittat
  • Lucille

Ajabaja, inte länka namninsamlingar. Ta det privat isf.

Inboxa mig gärna länken till insamlingen för målningen, den skriver jag gärna på.

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • L jung
    Brooke skrev 2009-07-29 17:41:13 följande:
    www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5580089...Fans vill ge jackson Nobels fredspris!!jag köpte In Touch idag.Från sida 42-49 står det om MJ. och det står"den avslöjande boken som kommer att chocka Michaels fans"The Final Years of Michael JacksonUnmasked by Ian Halperin. Jag har inte läst vad det står i artikeln men undrar vad det är som kommer chocka.Det står "En ny bok om Michael Jackson säger sig avslöja sanningen om åtalen om barnövergreppen - och bekräftar drogmissbruk"
    du har väl också skrivit under att han borde få fredspriset eller? hehe

Har ni läst det här? Deepak Chopra (författare) var ju nära vän till Mj.
    http://www.huffingtonpost.com/deepak-chopra/a-tribute-to-my-friend-mi_b_221268.html
  • L jung
    AllieF skrev 2009-07-29 18:32:08 följande:
    Ajabaja, inte länka namninsamlingar. Ta det privat isf. Inboxa mig gärna länken till insamlingen för målningen, den skriver jag gärna på.
    Hoppsan, det visste jag inte!!!
    Ska jag anmäla mig själv innan nån annan gör det kanske?
  • Bevabus

Apropå ingenting. När jag tänker på hur MJ dog så är jag ändå glad att det var just sömnmedicin han fick. Om han tvunget skulle dö så hade det ju känts betydligt jobbigare om han var hög på nåt pigg-piller som gjorde honom hyperaktiv, för då hade han ju varit medveten om det som hände. Han hade varit rädd, han hade tänkt på sina barn och varit ledsen. Hellre att han fick somna in fridfullt som nu var fallet. Det är så jag vill dö en dag, bara somna in och inte vara medveten om det som sker...

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson