• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille

Om jag ska vara ärlig så har jag inte kollat en enda youtube-länk på väldigt länge. När jag är på humöret så kan jag kolla upp lite själv, men jag känner att jag skulle bli ledsen igen (dold sorg kanske), och det orkar jag inte med. Jag är expert på att förtränga känslor och minnen, funkar bra. :) 

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • mona83

Jag har kollat varenda ett som har länkats .
    Känns som ett tvånsbetende

• Längtan efter dig

Jag tröstar mig med att han fortfarande existerar. Jag tror att det finns en andra sida och att man aldrig försvinner, så för mig lever han fortfarande fast på ett annat sätt. Hoppas bara att han slipper se all skit som skrivs i media

• Brooke
    AllieF skrev 2009-07-29 23:00:08 följande:
    Om jag ska vara ärlig så har jag inte kollat en enda youtube-länk på väldigt länge. När jag är på humöret så kan jag kolla upp lite själv, men jag känner att jag skulle bli ledsen igen (dold sorg kanske), och det orkar jag inte med. Jag är expert på att förtränga känslor och minnen, funkar bra. :) 
    Nej de har jag inte heller. jag har sparat alla under Favoriter. Så har säkert 100 klipp att titta på :O
  • mona83

I morse fick jag iaf bekräftat att dom i min närhet inte orkqar lyssna på mitt prat om MJ längre.
    När jag höll på och berättade om läkaren som erkänt, då började min mamma snacka med min moster om vad dom skulle tvätta.
    Men dom slapp inte undan för när dom var klara med tvätten så fortsatte jag där jag var .
    Men jag kommer att få se på Jacksons - an american dream själv, dom ville absolut inte se

• mona83

Åh Ben, underbar låt. Fanns med på skivorna som jag beställde till min lycka

• Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-29 23:05:05 följande:
    I morse fick jag iaf bekräftat att dom i min närhet inte orkqar lyssna på mitt prat om MJ längre. När jag höll på och berättade om läkaren som erkänt, då började min mamma snacka med min moster om vad dom skulle tvätta. Men dom slapp inte undan för när dom var klara med tvätten så fortsatte jag där jag var .Men jag kommer att få se på Jacksons - an american dream själv, dom ville absolut inte se
    Vad bra att du påminde mig så att jag inte missar det!
  • mona83
    AllieF skrev 2009-07-29 23:00:08 följande:
    Eller ja, har mkt under favoriter som jag inte hunnit titta på än
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson