• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille
    L jung skrev 2009-07-29 18:38:31 följande:
    Hoppsan, det visste jag inte!!!Ska jag anmäla mig själv innan nån annan gör det kanske?
    Flera som länkat och verkar inte ha fått problem, men det känner du själv. Det var några sidor sedan som jag skällde lite lagom mammigt åt alla. haha XD
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • L jung
    AllieF skrev 2009-07-29 18:41:12 följande:
    Flera som länkat och verkar inte ha fått problem, men det känner du själv. Det var några sidor sedan som jag skällde lite lagom mammigt åt alla. haha XD
    jag har anmält mig själv nu och smiskat mig på fingrarna också...hehe
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Lucille
    L jung skrev 2009-07-29 18:43:58 följande:
    jag har anmält mig själv nu och smiskat mig på fingrarna också...hehe
    haha Låter bra det. Jag länkade själv en gång, då jag inte visste, och fick uppmaningen att anmäla mig själv. Jag gjorde det och fick sen ett mail från FL att inlägget tagits bort pga regelbrott, blah blah. Tycker det kunde låtit annorlunda när jag faktiskt anmälde själv. haha Men det kanske finns någon fördel med det...?
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • L jung
    AllieF skrev 2009-07-29 19:14:03 följande:
    haha Låter bra det. Jag länkade själv en gång, då jag inte visste, och fick uppmaningen att anmäla mig själv. Jag gjorde det och fick sen ett mail från FL att inlägget tagits bort pga regelbrott, blah blah. Tycker det kunde låtit annorlunda när jag faktiskt anmälde själv. haha Men det kanske finns någon fördel med det...?
    Sådär, nu ska det vara borta.

På MSN video så kan man se en videosnutt på en kille i paris som gör en staty av MJ.
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Lucille

Det genereras automatiskt, Brooke. Artiklar som kan vara relaterade till den du läser, och i det här fallet genererades den artikeln fram pga efternamnet. Lite som när du är i en onlineaffär och det står "Gillar du den här filmen så kanske du även kommer gilla...." och får förslag på andra filmer som har något gemensamt (t.ex. regissörens efternamn).

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson