• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-29 23:46:16 följande:
    Nää... Men herregud va jag NYSER!! ska snart sova
    Tråkmåns då
    Lite skoj måste man kunna ta
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-29 23:45:41 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.165461...Jackson hittades med en porslinsdocka.www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.165527...Hämtade aldrig frukosten
    Har läst det där med porslinsdockan, dravel. Han hade för tusan BARN, men media ska hitta på att det var hans docka... *skakar på huvudet* Att det ska vara så in i h-vete svårt att lämna honom ifred!

Det där med frukosten har jag däremot inte läst. Lustigt att de övriga anställda ombads att lämna huset...
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-29 23:54:14 följande:
    Har läst det där med porslinsdockan, dravel. Han hade för tusan BARN, men media ska hitta på att det var hans docka... *skakar på huvudet* Att det ska vara så in i h-vete svårt att lämna honom ifred!Det där med frukosten har jag däremot inte läst. Lustigt att de övriga anställda ombads att lämna huset...
    Jo man tkr det är konstigt..
    BooBoo skrev 2009-07-29 23:54:20 följande:
    Så han käka musli till frulle
    Verkar så iaf.

Vet någon om han drack Alkohol? Jag har suttit och fundera det skit länge men inte kommit fram till något. Men han verkar inte vara den person som drack..
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-29 23:57:08 följande:
    Jo man tkr det är konstigt..

Verkar så iaf. Vet någon om han drack Alkohol? Jag har suttit och fundera det skit länge men inte kommit fram till något. Men han verkar inte vara den person som drack..
    Ingen aning. Men det känns inte som att han skulle göra det.
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-29 23:39:57 följande:
    Fatta o vara så där jävla uttittad. Stackarn!   Visst, jag skulle oxo titta.. Men försöka låta bli
    Åh! Pojkvännen och jag pratade för någon dag sedan om att vi båda vill åka till Disneyland i Paris. Ingen av oss har varit där. Pojkvännen är lite avis på att jag har varit på Legoland dock Hmm, undrar om MJ varit på Legoland?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson