• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Så kul o se sonen SÅ blond. Och nu SÅ brunett
    Min sambo var oxo BLOND som liten. Nu är han MÖRK.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Prince såg ut som en liten docka när han var liten tycker jag

BooBoo skrev 2009-07-29 22:21:49 följande:
    Så kul o se sonen SÅ blond. Och nu SÅ brunett Min sambo var oxo BLOND som liten. Nu är han MÖRK.
  • mona83

öhh....vad är det för ruta som kom upp på youtube?
    Står grattis du är vår 999.999 besökare.
    Du blev kl 22.18.16 utvald som en möjlig vinnare av en ny LCD- tv
    Om du är utvald, gå vidare här :
    Så en länk....

Kan man lita på det där och lämna uppgifter om sig själv?

• Bevabus

Absolut inte! Lita aldrig på sånt där, finns överallt. Idioter som lurar en bara, ibland får man sån som email också.

mona83 skrev 2009-07-29 22:22:55 följande:
    öhh....vad är det för ruta som kom upp på youtube?Står grattis du är vår 999.999 besökare. Du blev kl 22.18.16 utvald som en möjlig vinnare av en ny LCD- tvOm du är utvald, gå vidare här :Så en länk....Kan man lita på det där och lämna uppgifter om sig själv?
  • KikiBoo
    öhh....vad är det för ruta som kom upp på youtube? Står grattis du är vår 999.999 besökare. Du blev kl 22.18.16 utvald som en möjlig vinnare av en ny LCD- tv Om du är utvald, gå vidare här : Så en länk.... Kan man lita på det där och lämna uppgifter om sig själv?
    whaaaaaat?   .. Hmm!!
  • KikiBoo
    nomina skrev 2009-07-29 22:00:21 följande:

" target="_blank">

Alltså hans barn är så otroligt vackra!! Hoppas verkligen allt gott för dessa barn, hade gärna adopterat alla tre själv! :)
    Finns det nån fortsättning?
  • Längtan efter dig
    nomina skrev 2009-07-29 22:00:21 följande:

hans barn är så otroligt vackra!! Hoppas verkligen allt gott för dessa barn, hade gärna adopterat alla tre själv! :)
    Wow, han var verkligen född till att vara pappa.
  • nomina
    öhh....vad är det för ruta som kom upp på youtube?Står grattis du är vår 999.999 besökare. Du blev kl 22.18.16 utvald som en möjlig vinnare av en ny LCD- tvOm du är utvald, gå vidare här :Så en länk....Kan man lita på det där och lämna uppgifter om sig själv?
    Nej lämna aldrig ut uppgifter där! Det är antingen virus eller så skickar du din adress för att bli fullkomligt spammad av reklamskit till mejlen!
  • Brooke
    nej lita inte på det.. Det stod samma sak för mig oxå en gång.. SÅ TRYCK INTE
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson