• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-30 09:47:10 följande:
    Jag pratade oxo med sambon om Disneyland igår. Men han NINJAVÄGRAR åka dit Han sa att jag får åka själv. Så jag får väl åka mer er då Om han drack alkohol.. Tjaaaa.. Verkade inte vara den typen, så att säga. Men vem vet om han tog ett glas vin eller nåt förr i tin.. Skumpa Nääh ja vet inte.. Svårt!! Nu ska jag baka. 2-årskalas idag
    Ah, vad trist. Han måste ta fram barnet i sig!

Klart du skulle få hänga med, ju fler desto roligare Verkar vara hur häftigt som helst där. Jisses vad man skulle åka karusell. Bli som barn på nytt igen, hehe (fast jag är iofs nästan alltid som ett barn) :p

Ja, tror säkert att han kunde ta ett glas vin eller så men inte att han var någon "hårdpartajare" Vi fick förresten en vinflarra idag av svärfar som varit i Tyskland och handlat
  • beadis
    Brooke skrev 2009-07-30 19:15:22 följande:
    MEN jag trodde det var DEBBIE som hade fått barnen :O OMG
    Ja, MJ´s mamma
  • Brooke
    http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1656181/joe-jackson-omer-bhatti-ar-en-jackson
    Men hallå, nu har man ju sett artiklar om att Jackson har sagt att norska killen Omer är Michaels son, sen har man sett att Omer säger att Michael Jackson INTE är son till Michael, och NU läser man att Joe hävdar att Omer är Jacksons son. Vad är detta? Vad är sanningen?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-30 19:24:59 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.165618... Men hallå, nu har man ju sett artiklar om att Jackson har sagt att norska killen Omer är Michaels son, sen har man sett att Omer säger att Michael Jackson INTE är son till Michael, och NU läser man att Joe hävdar att Omer är Jacksons son. Vad är detta? Vad är sanningen?
    Ett DNA vore great
    Längtan efter dig skrev 2009-07-30 17:05:33 följande:
    Ah, vad trist. Han måste ta fram barnet i sig! Klart du skulle få hänga med, ju fler desto roligare Verkar vara hur häftigt som helst där. Jisses vad man skulle åka karusell. Bli som barn på nytt igen, hehe (fast jag är iofs nästan alltid som ett barn) :p Ja, tror säkert att han kunde ta ett glas vin eller så men inte att han var någon "hårdpartajare" Vi fick förresten en vinflarra idag av svärfar som varit i Tyskland och handlat
    It's a dejt then Hör av er i god tid
    Jag är oxo ett barn. Är 26 men känner mig mkt mkt mkt yngre. När jag var runt en 8 år så tyckte jag 25-åringar var GAMLA! Nu är man här själv Ung o vacker, haha!
    Längtan efter dig skrev 2009-07-30 18:34:18 följande:
    Jippie! Nu har jag fått min Moonwalker film
    Did u like it?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson