• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-31 11:38:24 följande:
    Jag vill ha tvkanaleeeeeerÄr det Dangerous som visas? I sånt fall gör de inte så mkt om jag missar den. Har den på dvd.Men The Jacksons. Sett den en gång. Ser den gärna igen. Den är grymt bra. Han som spelar MJ är suverän.Mkt mkt MKT bättre än han som spelar MJ i filmen Man in the mirror.
    Ja just ja glömde ta med att det var Dangerous som gick
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 12:26:20 följande:
    Håller med. Och ja det är Dangerous som visas inatt. Och The Jacksons visas 19:00 ska spela in igen och sen kolla på det =) får inte glömma haha..
    Jag skulle vilja spela in den på vhs men det går inte . Blir ju bara en blå bild
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 17:23:46 följande:
    Illa.. Du får åka till Netonnet och köpa en inspelningsbar DVD :P Det var j någon som hade köpt en för 1200 eller vad det va... :O
    Oj det var dyrt. Har inte dom pengarna och sen finns inte Netonnet här omkring, så skulle inte hinna fixa nån ändå.
    Nä jag får väl beställa dvdn jag hittade på nätet utan sv text, bättre än inget. Då har jag ju iaf The jacksons - an american dream
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 17:23:10 följande:
    Haha något gemensamt, de har jag oxå :O
    Fast hade det valat sig illa så hade han kanske inte levt idag, han vart prejad av en långtradare på motorvägen igår, han kom på en mc.
    Så nu får han köpa allt nytt igen inklusive ny mc.
    Lastbilschaffisen körde bara vidare, ingen såg reg nr heller.
    Hade kunnat gått riktigt illa
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-31 17:37:53 följande:
    Fast hade det valat sig illa så hade han kanske inte levt idag, han vart prejad av en långtradare på motorvägen igår, han kom på en mc.Så nu får han köpa allt nytt igen inklusive ny mc. Lastbilschaffisen körde bara vidare, ingen såg reg nr heller.Hade kunnat gått riktigt illa
    Allt nytt??
    Men usch, ja en på mitt jobb(extrajobb) blev påkörd av en lastbil, han träffade baken på bilen, men han fick ont i nacken. Och Lastbilschauffören blev av med körkortet,(Inte första gången han hade kört mot rött och kört på någon) Tror han va berusad oxå. :/
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-31 16:33:54 följande:
    En bok som är skriven av en som var skeptisk mot MJ förr. Hon fick ta del av alla dokument från rättegången och ändrade helt åsikt om honom.
    jag har köpt den boken ,men inte hunnit läsa den  vet att hon (författaren) var med hela tiden på rättegången och  hon gillade inte alls michael och var övertygad om att han var skyldig ,sen ändrade hon helt åsikt som sagt .
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson