• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus
    Längtan efter dig skrev 2009-07-30 22:27:43 följande:
    Ah hon ja... Skulle ha varit jag istället men det har redan ni andra sagt...Vi och några miljoner till som önskar det
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-30 21:55:29 följande:
    Sitter o tittar på Dangerous konserten igen.. Jag kollar alltid bara på första versen när MJ sjunger "I just can't stop loving you" för sen kommer den där Sideah, eller vad hon nu hette, in och förstör alltihopa! Håller ni inte med? Det är nåt förskräckligt vad dåligt hon sjunger live! Vad hände med den fina rösten hon hade på den inspelade versionen??
    hehe!! Jag gillar framträandet
    Men Billie Jean är ändå bäst
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-30 22:29:06 följande:
    JAG VILL HA MIN MOONWALK BOK NU! Blir trött på att vänta nu.. SUCK! Nää sov time nu då..
    Jag määä!!
  • Bevabus

Han slarvar en hel del med Billie Jean i texten, men jag älskar också det numret bara för att han dansar så grymt

BooBoo skrev 2009-07-30 22:42:22 följande:
    hehe!! Jag gillar framträandet Men Billie Jean är ändå bäst
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-30 22:52:49 följande:
    Han slarvar en hel del med Billie Jean i texten, men jag älskar också det numret bara för att han dansar så grymt
    Äh! Screw the text Dansa o sjunga samtidigt är jobbigt. Det är själva framträdandet, dansen som jag kan stirra mig blint på. I LOVE!!

Kom o tänka på ert prat om I just can't stop loving you framträdandet. Bruden somsjunger med MJ i Bad touren är fan så mkt hemskare, haha! Där finns ingen kemi tycker jag. Doms tår typ i varsitt hörn.. Ja, ni somsett kankse hajjar
    Här: (Hoppas det blev rätt nu, kan inte titta på länken själv, men ta fram den)

• KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-31 00:01:16 följande:
    Moonwalker var värd varenda krona och massa därtill Hur bra som helst!
  • KikiBoo
    BooBoo skrev 2009-07-31 09:32:19 följande:
    Äh! Screw the text Dansa o sjunga samtidigt är jobbigt. Det är själva framträdandet, dansen som jag kan stirra mig blint på. I LOVE!! Kom o tänka på ert prat om I just can't stop loving you framträdandet. Bruden somsjunger med MJ i Bad touren är fan så mkt hemskare, haha! Där finns ingen kemi tycker jag. Doms tår typ i varsitt hörn.. Ja, ni somsett kankse hajjar Här: (Hoppas det blev rätt nu, kan inte titta på länken själv, men ta fram den)
    " target="_blank">

What! är det Sheryl Crow som sjunger duetten Det har jag totalt missat, haha!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson