• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-31 17:59:29 följande:

jag har köpt den boken ,men inte hunnit läsa den  vet att hon (författaren) var med hela tiden på rättegången och  hon gillade inte alls michael och var övertygad om att han var skyldig ,sen ändrade hon helt åsikt som sagt .
    Var köpte du den? Jag tycker att det låter väldigt intressant. Hon fick tydligen tillgång till en del material från rättegången också. Måste nog baske mig köpa den.
  • Lucille

KOLLA MTV NU! Bara MJ-danser. :D Hoppas det går i repris!!!

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 17:42:06 följande:
    Allt nytt?? Men usch, ja en på mitt jobb(extrajobb) blev påkörd av en lastbil, han träffade baken på bilen, men han fick ont i nacken. Och Lastbilschauffören blev av med körkortet,(Inte första gången han hade kört mot rött och kört på någon) Tror han va berusad oxå. :/
    Hans läderställ var helt nytt, stövklar och handskar oxå. Mcn hade han köpt beg för 40.000 en triumph-00. Han tog mc kortet i slutet på juni så det var maximal otur.
    Jag fattar inte hur visa lastbilschaffisar kör. Är själv utbildad lastbilschaffis och kortet är jag rädd om eftersom jag aldrig kommer ha råd att betala det själv. Fick mitt när jag gick gym.
  • Lucille

Den här har ni missat på TV, men hittade den på youtube. Måste ses! :)
    ">

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Bevabus

Mitt inlägg 8092 refererar till det

snart3barnsmamma skrev 2009-07-31 16:01:51 följande:
    jaså, när kan man se den då? aning?
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-31 18:39:33 följande:
    Mitt inlägg 8092 refererar till det
    aha, ok
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson