• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Här blir Joe aningens tårögd över att prata om Michael. Men det som stör mig
    är att han fortfarande säger "Jag ville inte minnas MJ ligga i den där kistan, jag ville minnas honom som han såg ut på scenen, full av liv."

Återigen så pratar han om MJ som superstjärnan och inte som sonen!!!!
    Jag tror inte Joe är helt känslokall, han är nog ledsen över MJ:s död...men inte ledsen på ett sunt vis....

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-31 13:44:45 följande:
    Det ska bli intressant att se den hela versionen av intervjun sen, för han ska ju tydligen börja gråta i den...
    jaså, när kan man se den då? aning?
  • Längtan efter dig

Någon som har läst boken Michael Jackson Conspiracy av Aphrodite Jones? Vill minnas att någon skrev om den. Är den värd att köpa?

• beadis

en gammal intervju med Joe

Interview Michael JACKSON's FATHER Joe JACKSON

• Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-31 16:28:06 följande:
    vad e de för bok? :O
    En bok som är skriven av en som var skeptisk mot MJ förr. Hon fick ta del av alla dokument från rättegången och ändrade helt åsikt om honom.
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-31 11:33:14 följande:
    det har min mellan son..han heter LOVE Michael..ÄLSKA Michael, fast med Mikael
    Min kusin heter mikael så därför kan jag inte ta det som förnamn, blir lite för lika namn
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson