• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-30 20:51:44 följande:
    Barn kommer får ni säga. När ni minst anar Min sambi har oxo haft tålamod. Faaaast.. Ibland så .. Bara ibland så håller måttet på att bli rågat, haha!! Nån som fått boken Moonwalk???
    nope, ingen bok här inte
  • mona83

Ville bara påminna :

Michael Jackson ? 31/7 kl. 01.20 i TV4 (natten mellan fredag-lördag).

De 2 filmerna The Jacksons ? An American dream visas den 31/7 kl. 19:oo respektive kl. 22:00 i TV4Plus.

• beadis
    mona83 skrev 2009-07-30 21:38:34 följande:
    Trailer T skrev 2009-07-30 21:15:59 följande: Hmm ne kan inte se en tjej som heter michael, så det förstår jag. Får jag en son till nån gång i framtiden så ska han få det som mellan namn
    det har min mellan son..han heter LOVE Michael..ÄLSKA Michael, fast med Mikael
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-30 21:40:27 följande:
    Hon är inte döpt Jag o sambon planera vår framtida dotterns namn när vi först blev ihop för 8 år sen. Han kallade mig för Puma. Sen tyckte han att de vore coolt o ge vår dotter de namnet..
    va gulligt
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-31 11:31:47 följande:
    Ville bara påminna : Michael Jackson – 31/7 kl. 01.20 i TV4 (natten mellan fredag-lördag). De 2 filmerna The Jacksons – An American dream visas den 31/7 kl. 19:oo respektive kl. 22:00 i TV4Plus.
    Jag vill ha tvkanaleeeeeer{#lang_emotions_yell}
    Är det Dangerous som visas? I sånt fall gör de inte så mkt om jag missar den. Har den på dvd.
    Men The Jacksons. Sett den en gång. Ser den gärna igen. Den är grymt bra. Han som spelar MJ är suverän.
    Mkt mkt MKT bättre än han som spelar MJ i filmen Man in the mirror.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-31 11:38:24 följande:
    Jag vill ha tvkanaleeeeeerÄr det Dangerous som visas? I sånt fall gör de inte så mkt om jag missar den. Har den på dvd.Men The Jacksons. Sett den en gång. Ser den gärna igen. Den är grymt bra. Han som spelar MJ är suverän.Mkt mkt MKT bättre än han som spelar MJ i filmen Man in the mirror.
    Håller med. Och ja det är Dangerous som visas inatt. Och The Jacksons visas 19:00 ska spela in igen och sen kolla på det =) får inte glömma haha..
  • Bevabus

Det ska bli intressant att se den hela versionen av intervjun sen, för han ska ju tydligen börja gråta i den...

snart3barnsmamma skrev 2009-07-31 11:48:50 följande:

med Joe om MJ´s EV son
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson