• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Jag ser bara nån "undercover brother" :S

Längtan efter dig skrev 2009-07-30 22:21:50 följande:
    De spelar Beat It i filmen på 6:an nu
  • Bevabus

JAHAAAAA hahahha jag läste samma sak och kastade mig på inspelaren

Brooke skrev 2009-07-30 22:24:40 följande:
    Men hjälp va jag läser dåligt när jag är sjuk!Trodde du skrev. De spelar Beat it filmen på 6an nu :/ Herregud man vill läsa det man vill läsa, right?
  • Bevabus

The Dangerous Tour när han sjunger "I just can't stop loving you". Sideah, den där tjejen som sjunger nå fruktansvärt dåligt och han gjorde ju en duett...och så lägger han handen på låret under sången och daskar henne på rumpan emot slutnumret nånstans

Längtan efter dig skrev 2009-07-30 22:22:42 följande:
    Vems lår la han handen på?
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-30 22:26:29 följande:
    The Dangerous Tour när han sjunger "I just can't stop loving you". Sideah, den där tjejen som sjunger nå fruktansvärt dåligt och han gjorde ju en duett...och så lägger han handen på låret under sången och daskar henne på rumpan emot slutnumret nånstans
    Ah hon ja... Skulle ha varit jag istället men det har redan ni andra sagt...Vi och några miljoner till som önskar det
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson