• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Men den där bilden, vad tusan är det för nått? En massa pilar till höger och vänster som ska beskriva vad saker är men man inte ser vad det står?

• Bevabus

Beskrivningen står till höger på svenska

mona83 skrev 2009-08-02 18:38:38 följande:
    Men den där bilden, vad tusan är det för nått? En massa pilar till höger och vänster som ska beskriva vad saker är men man inte ser vad det står?
  • LitenKyckling

Men alltså vad taskigt av tidningen att skriva ut att han hade inkontinensskydd på sängen. Tidingar är som gamar.

• Längtan efter dig
    LitenKyckling skrev 2009-08-02 19:07:07 följande:
    Men alltså vad taskigt av tidningen att skriva ut att han hade inkontinensskydd på sängen. Tidingar är som gamar.
    Läste att det användes under återupplivningsförsöken, men sjukt ändå att media ska lägga näsan i blöt och göra rubriker om allt. Undrar hur de skulle känna om någon skrev sånt om dem eller deras anhöriga...
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-02 19:04:19 följande:
    Beskrivningen står till höger på svenska
    Ah är det dom sakerna som är med på bilden? Fattade inte jag. Iofs tycker inte jag att man riktig ser
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-02 19:27:59 följande:
    Vad är inkontinesskydd? :O Har aldrig hört det förut tror ja
    Det är nått man använder på nån som inte riktigt kan hålla tätt, tex så kan man kissa på sig när man hostar, nyser mm när man är inkontinent.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson