• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-08-02 18:07:33 följande:
    Aaaaw dom där ja. FAN!!! Jag skullle jue vart där. DYMMA DYMMA DYMMA Maaaaaaama
    sorry

Men visst är han HELT UNDERBAR i de klippen?
  • mona83
    mona83 skrev 2009-08-02 18:09:50 följande:
    Varför finns inte den på nätet för? När jag var till Lidl såg jag att Aftonbladet hade en artikel om Mj på framsidan, en stooor som täckte hela. Var nått om att hans säng var en brottplats. Bra tänkte jag ska hem och läsa på nätet men jag hittar verkligen inte den artikeln .
    Jag skulle ha köpt tidningen, nu ångrar jag mig som tusan. Ville ju läsa
  • Brooke
    Varför finns inte den på nätet för? När jag var till Lidl såg jag att Aftonbladet hade en artikel om Mj på framsidan, en stooor som täckte hela. Var nått om att hans säng var en brottplats. Bra tänkte jag ska hem och läsa på nätet men jag hittar verkligen inte den artikeln .
    Den koanske kommer till ikväll eller nått.
  • Bevabus

Ibland kommer det som står i tidningarna inte upp på hemsidan förrän en dag senare, artiklarna på hemsidan måste ju godkännas först osv den kommer nog snart

• JeckaH
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-02 18:18:13 följande:
    länkade ni detta redan?www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.165872...
    Åh, så hemskt. Jag köpte tidningen för att läsa, brukar köpa den på söndagar.
    Den där läkaren förtjänar fängelse! Och att aldrig mer få praktisera läkaryrket.
  • beadis
    JeckaH skrev 2009-08-02 18:24:07 följande:
    länkade ni detta redan?www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.16587
    2... Åh, så hemskt. Jag köpte tidningen för att läsa, brukar köpa den på söndagar. Den där läkaren förtjänar fängelse! Och att aldrig mer få praktisera läkaryrket.
    livstids fängelse utan benådning enligt mig
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson