• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

undrar om ngn av dessa böcker finns att låna på biblan, inte för att det är ALLS samma sak men ändå?

• Rååsa Smurfen
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-03 23:31:57 följande:
    undrar om ngn av dessa böcker finns att låna på biblan, inte för att det är ALLS samma sak men ändå?
    såg någonstans att det fanns michael böcker på biblotek att låna
  • Bevabus

Fan jag skulle vilja ha "Moonwalker". Nu när jag sett den på youtube så är den ju riktigt gullig MJ e ju bara såå söt i den! Men jag måste prioritera pengarna till annat..

• nomina

ja lånade en bok för ett tag sen... men guud ja höll på o dö av negativa ord mot michael så ja pallade inte läsa första kapitlet!
    Kanske ger de ett försök till lite senare, men just då pallade ja inte läsa o höra massa elaka ord om honom....
    Skriven av Bob Jones

Jag rekomenderar den INTE iallafall!

• Rååsa Smurfen
    nomina skrev 2009-08-03 23:37:21 följande:
    ja lånade en bok för ett tag sen... men guud ja höll på o dö av negativa ord mot michael så ja pallade inte läsa första kapitlet!Kanske ger de ett försök till lite senare, men just då pallade ja inte läsa o höra massa elaka ord om honom....Skriven av Bob JonesJag rekomenderar den INTE iallafall!
    jag har hört en annan recencera den boken som inte heller kunna läsa klart den utan kastade den i soptunnan
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-08-03 23:36:14 följande:
    Fan jag skulle vilja ha "Moonwalker". Nu när jag sett den på youtube så är den ju riktigt gullig MJ e ju bara såå söt i den! Men jag måste prioritera pengarna till annat..
    Fick hem den ganska nyligt och har kikat. Den är jättebra, kan verkligen rekommenderas! Han är grymt söt och snygg i den!
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-08-03 23:39:42 följande:
    Fick hem den ganska nyligt och har kikat. Den är jättebra, kan verkligen rekommenderas! Han är grymt söt och snygg i den!
    var det moonwalker du fick hem ,var köpte du den ,samma ställe som vi andra eller ? eller är det dancing the dream du menar
  • Längtan efter dig

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 23:41:30 följande:

var det moonwalker du fick hem ,var köpte du den ,samma ställe som vi andra eller ? eller är det dancing the dream du menar
    Dancing the Dream. Köpte den på play.com.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson