• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Här har man tagit en paus från MJ ett par dagar, men ikväll sitter jag o kollar på alla videos igen sen blire att lyssna på hans låtar i hörlurar innan jag ska sova. Har inte gjort det på ett tag nu som sagt. Lyssnade konstant efter hans död.

• nomina

Ja måste haft helt fel ang childhood i rädda willy. Will you be there är ju med på slutet. Men jag kan fortfarande se dendär scenen framför mig... måste forska lite i detta! :) Men nu är det hög tid att försöka sova lite... en näve smärtstillande först... :S

• Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-08-03 23:00:53 följande:
    Spännande! Du kommer inte bli besviken
    nej den verkar underbar , ska man har bara en endaste bok med han så måste det vara den ( jag har i och för sig en himla massa böcker med han men ändå ..)
  • mona83
    mona83 skrev 2009-08-03 23:02:13 följande:
    Nu ska jag gråta ett tag. Ska kolla på minnescermonin. Såg inte hela. Dags för det.
    Nehe det skulle jag visst inte, hittde ju inte den. Bara vissa delar. Jag vill se hela
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 23:18:01 följande:

nej den verkar underbar , ska man har bara en endaste bok med han så måste det vara den ( jag har i och för sig en himla massa böcker med han men ändå ..)
    Vad för bok talar ni om?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson