• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • nomina

Förresten, ni som grubblar över Michael Jacksons texter så har jag svar på iallafall EN!
    Denna låt Speechless skrev han till mig...! Jo de e sant! (i mina drömmars land iallafall)
    hi hi hi

Förlåt, bäst att jag kryper ner i gosebädden o drömmer mig bort... men detta är just nu låten som spelas mest... den är som olja för själen...

• mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 21:35:05 följande:

jackson - rare footage of neverland ranch valley
    Hittade ändå
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 21:40:29 följande:

with MJ (kort)
    Åhh gråter han i början?
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-04 22:40:27 följande:
    Men han hade väl iallafall peruk där? De va något som jag aldrig kommit underfun med vad som hände med hans hår... saknar han sexiga lockar!!!hade dock inte tackat nej till honom som han var där heller! :D
    Det brann väl under den där pepsi reklamen? Eller har det hänt nått mer?
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-04 22:57:28 följande:
    nu måste jag försöka sova lite... åter igen knapra smärtstillande o hoppas på att jag slipper hoppa på ett ben imorron!gonatt ni fina människor här!jag tror att Ni gör mig ännu mer beroende av att skriva här, tycker alla är så trevliga här på denna tråd! :)Lots and lots of love!
    Jag är beroende så det skriker om det Måste kolla varje dag annars blir jag tokig
  • mona83

Jaha eftersom det var så lungt här kan jag ju kolla på nåra av länkarna i brist på annat

• Lucille
    nomina skrev 2009-08-04 23:02:17 följande:

" target="_blank">

Förresten, ni som grubblar över Michael Jacksons texter så har jag svar på iallafall EN!Denna låt Speechless skrev han till mig...! Jo de e sant! (i mina drömmars land iallafall)hi hi hiFörlåt, bäst att jag kryper ner i gosebädden o drömmer mig bort... men detta är just nu låten som spelas mest... den är som olja för själen...
    Haha, för några veckor sedan gjorde jag klart för alla att låten faktiskt är tillängnad MIG. Så kom inte här och försök luras. ;)
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • MissLilo
    nomina skrev 2009-08-04 22:40:27 följande:
    Men han hade väl iallafall peruk där? De va något som jag aldrig kommit underfun med vad som hände med hans hår... saknar han sexiga lockar!!!hade dock inte tackat nej till honom som han var där heller! :D
    nu orkar jag inte läsa ikapp 1 veckas läsning..to much! över 100 sidor...

Men om man har lupus, och vitilao...kommer inte ihåg vilkn kan man få håravfall fläckviss. och an var ju bara flitn delvis enligt tidningar iaf...
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-04 21:31:02 följande:
    lite osäker om vi länkat detta redan...i flera delarThe Michael Jackson Story 1958-2009 1/5

Men vad dåligt att man inte får se sista delen
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson