• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    mona83 skrev 2009-08-04 22:49:28 följande:
    Meh jag kan inte se
    jag vet
  • beadis
    nomina skrev 2009-08-04 22:57:28 följande:
    nu måste jag försöka sova lite... åter igen knapra smärtstillande o hoppas på att jag slipper hoppa på ett ben imorron! gonatt ni fina människor här! jag tror att Ni gör mig ännu mer beroende av att skriva här, tycker alla är så trevliga här på denna tråd! :) Lots and lots of love!
  • nomina
    MissLilo skrev 2009-08-04 23:46:58 följande:
    nu orkar jag inte läsa ikapp 1 veckas läsning..to much! över 100 sidor...Men om man har lupus, och vitilao...kommer inte ihåg vilkn kan man få håravfall fläckviss. och an var ju bara flitn delvis enligt tidningar iaf...
    vitilao är väl "bara" hudsjukdom? Men det är klart, hårsäckar kanske också påverkas av de...
    Får läsa i läkarboken lite om de!
    Hur som helst så saknade jag ändå hans vackra lockar! :)
  • nomina
    AllieF skrev 2009-08-04 23:40:04 följande:
    Haha, för några veckor sedan gjorde jag klart för alla att låten faktiskt är tillängnad MIG. Så kom inte här och försök luras. ;)
    För några veckor sen ja, men han skrev den ju till mig långt innan skivan släpptes! :) tihi
  • KikiBoo

Godmorgon!
    Satte på disc2 igår. Trodde bara disc 1-7 var musikvideos men nääh. Disc tv var dels bakom kulisserna till videon Black & White. Och jag hade då ingen aning om att den blev mt snack om den videon. Spec panterdansen. Jag älskar panterdansen. Favoritdelen i videon. Inte alltid dom visade hela videon på MTV men när dom gjorde det så blev jag glad
    Ska kolla vidare idag. Sambon stängde av.. Dymma!

Och bara så ni vet. Låten For all time. Han sjunger till mig{#lang_emotions_dreamer}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-05 00:52:57 följande:
    jag vet
    Man kom åt den där videon via det andra länken om neverland
  • KikiBoo
    When I say, I love you Baby you gotta know That's for all time Baby you gotta know
    That's for all time

På högsta. Tårarna sprutar. Så bra!
    Ni måste sätta på låten på högsta. Do it!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Niillis
    mona83 skrev 2009-08-05 00:21:55 följande:
    Men vad dåligt att man inte får se sista delen
    här är sista delen

• mona83
    Nilla21 skrev 2009-08-05 10:21:50 följande:
    här är sista delen

Tack så mkt
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-05 08:09:17 följande:
    Godmorgon!Satte på disc2 igår. Trodde bara disc 1-7 var musikvideos men nääh. Disc tv var dels bakom kulisserna till videon Black & White. Och jag hade då ingen aning om att den blev mt snack om den videon. Spec panterdansen. Jag älskar panterdansen. Favoritdelen i videon. Inte alltid dom visade hela videon på MTV men när dom gjorde det så blev jag glad Ska kolla vidare idag. Sambon stängde av.. Dymma! Och bara så ni vet. Låten For all time. Han sjunger till mig
    satte på disc 2 nu okså
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson