• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille

Vitiligo är en hudsjukdom där pigmentet försvinner fläckvist, och alopecia gör att man tappar hår fläckvist. Lupus är en inflammatorisk sjukdom som attackerar immunförsvaret. 

När man får tredje gradens brännskador så växer håret oftast inte ut igen, men de försökte transplantera hårsäckar på de kala bitarna på MJs skalle. Jag vet inte hur det gick, om det var helt eller delvis lyckat.

Idag fick jag DVD:n "Michael Jackson: Never surrender!", ska kolla på den ikväll. :)  

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Rååsa Smurfen
    AllieF skrev 2009-08-05 13:10:29 följande:
    Kolla Hollywood 411 på Star nu!!!
    vad är det där då  ? hur kommer jag dit ?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-05 10:03:48 följande:
    When I say, I love you Baby you gotta know That's for all time Baby you gotta knowThat's for all timePå högsta. Tårarna sprutar. Så bra! Ni måste sätta på låten på högsta. Do it!
    Idag kom Skivan .Så ikväll ska jag kolla på MJ, som om jag inte gör det varje kväll
    Men du har inte lämnat nåra kontouppgifter
  • Lucille

Sorry, Rååsa Smurfen, Star är en kanal och det är nog inte alla som har den.

Hah, det var inte alls 'Never surrender' jag fick på posten, det var "Michael Jackson: A life" Ska bli mycket intressant. :)

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Rååsa Smurfen
    AllieF skrev 2009-08-05 14:24:55 följande:
    Sorry, Rååsa Smurfen, Star är en kanal och det är nog inte alla som har den. Hah, det var inte alls 'Never surrender' jag fick på posten, det var "Michael Jackson: A life" Ska bli mycket intressant. :)
    aha men jag har en massa kanaler på min canal digital  kanske den finns där ,vad var det för spännande där ?
  • Lucille
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 14:27:53 följande:
    aha men jag har en massa kanaler på min canal digital  kanske den finns där ,vad var det för spännande där ?
    Ja, det har du säkert. Det var delvis intervju med Joe Jackson, och från MJs kock som berättade om de sista timmarna i huset när MJ dog. Lite teorier om vad som kommer hända med Murray, m.m. 
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Rååsa Smurfen
    AllieF skrev 2009-08-05 14:31:21 följande:
    Ja, det har du säkert. Det var delvis intervju med Joe Jackson, och från MJs kock som berättade om de sista timmarna i huset när MJ dog. Lite teorier om vad som kommer hända med Murray, m.m. 
    hade den ,ser du nåt kul där nån annangång så hojtar igen
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-08-05 14:02:55 följande:
    Idag kom Skivan .Så ikväll ska jag kolla på MJ, som om jag inte gör det varje kväll Men du har inte lämnat nåra kontouppgifter
    Fick min idag med, guldskiva

Just det, inboxa kontouppgifter så att jag vet var jag ska skicka pengarna
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson