• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • nomina
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-05 16:08:55 följande:
    vet in vad jag ska tycka om detta, bra eller dåligt?www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.166196...
    alltså, sen jag hörde att dom "bråkade" om vilket bolag som skulle få rätten att sälja filmen så har jag bara väntat på att den ska släppas!
    det förvånar mig inte att man försöker mala ut så mycket pengar som möjligt,
    de kan iallafall inte skada michael nu.
    men pengarna skulle hans barn, iallafall de mesta!
  • beadis
    nomina skrev 2009-08-05 17:48:11 följande:
    vet in vad jag ska tycka om detta, bra eller dåligt?www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1661
    96... alltså, sen jag hörde att dom "bråkade" om vilket bolag som skulle få rätten att sälja filmen så har jag bara väntat på att den ska släppas! det förvånar mig inte att man försöker mala ut så mycket pengar som möjligt, de kan iallafall inte skada michael nu. men pengarna skulle hans barn, iallafall de mesta!
    jo absolut, bara de ger ut en så rättvis bild som möjligt av honom
  • JeckaH

Hudläkaren Arnie Klein pratar också varmt och fint om MJ i en intervju med Larry King. Han berättar också att MJ vid sidan om vitilago också hade sjukdomen lupus, vilket fick hans hår att lossna.

• Rååsa Smurfen
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-05 16:08:55 följande:
    vet in vad jag ska tycka om detta, bra eller dåligt?www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.166196...
    i lagom skala är det bra tycker jag ,skulle vilja har ett gosedjur  som docka eller liten kudde med fin bild som spelar nån av hans underbara ballader  man kan ligga och gosa med när man är ledsen ,och ja är är tokig i gosedjur ,vi har hela sängen full och jag skyller på att det är barnens
  • nomina

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 19:53:10 följande:

i lagom skala är det bra tycker jag ,skulle vilja har ett gosedjur  som docka eller liten kudde med fin bild som spelar nån av hans underbara ballader  man kan ligga och gosa med när man är ledsen ,och ja är är tokig i gosedjur ,vi har hela sängen full och jag skyller på att det är barnens
    ett gosedjur med inbyggd speldosa för små barn vill jag ha!! (jag älskar speldosor)
    som självklart spelade en MJsång i inslumrande mjuk ton! vilken bra idé va!?! :)
  • nomina

Rååsa smurfen: E de du som säljer massa MJ-prylar på tradera?
    Tänkte att de väl ändå inte kan vara en slump! :)
    Har hittat lite som kanske provar o buda på. Tyvärr har jag inga barn, men om jag hade så skulle jag köpt kläder oxå! Så himla söta barnkläder

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-05 14:02:55 följande:
    Idag kom Skivan .Så ikväll ska jag kolla på MJ, som om jag inte gör det varje kväll Men du har inte lämnat nåra kontouppgifter
    Längtan efter dig skrev 2009-08-05 15:04:57 följande:
    Fick min idag med, guldskiva Just det, inboxa kontouppgifter så att jag vet var jag ska skicka pengarna
    Kom den idag? Snabba bud Funkar den?
    Nääh! Ja vet. Vet jue inte hur mkt jag vill ha för den{#lang_emotions_embarassed}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    AllieF skrev 2009-08-05 13:28:34 följande:
    Läs och lyssna sedan på låten i videon efter texten.forum.mjdreams.net/viewthread.php
    Har inte lyssnat på den än men läste texten.
    Bara av att läsa texten höll tårarna på att komma. Vilken underbar text.
    Han skriver verkligen som det borde vara, att media ska sluta sprida en massa skit och visa den rätta MJ.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-05 20:24:01 följande:
    Kom den idag? Snabba bud Funkar den?Nääh! Ja vet. Vet jue inte hur mkt jag vill ha för den
    japp innan kl 12 kom den
    Den funkar jätte bra . Hel nöjd, har iofs bara kollat musikvideosarna än.
    Fundera på det så kan du skicka kontouppgifter när du kommit på
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson