• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 22:53:19 följande:
    har du bytt batterier?
    Japp. det första jag testade
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-08 22:50:23 följande:
    Batteribyte?Undra om denna dvdn med videosar är nå bra. Klart den är bra. Men omdom visar HELA videon. Bad tex, om dom visar själva filmen innan låten drar igång. För den videon skulle isf vara grym att ha. Likaså HELA The way u make me feel..Är det nån som har denna? Om nån som har så berätta gärna cdon.se/musik/jackson_michael/number_ones-890...
    Jag har den, dock inte sätt den ännu.. Men ska nog göra det i morgon faktiskt. Har massor som inte jag har sett.. :(
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-08 22:50:23 följande:
    Batteribyte?Undra om denna dvdn med videosar är nå bra. Klart den är bra. Men omdom visar HELA videon. Bad tex, om dom visar själva filmen innan låten drar igång. För den videon skulle isf vara grym att ha. Likaså HELA The way u make me feel..Är det nån som har denna? Om nån som har så berätta gärna cdon.se/musik/jackson_michael/number_ones-890...
    fast hela bad filmen är ju i boxen {#lang_emotions_smile}
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 22:57:22 följande:
    fast hela bad filmen är ju i boxen
    Är den?   har inte hunnit kolla igenom alla Vilken skiva? jag vills e NU
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Kollade wikpedia . Och hela var iaf inte med på Number ones..
    Dangerous The short films så borde jue alla de videosar jag vill ha vara med i.. Den borde man nog satsa på ist i sånt fall

• mona83

Nehe lika bra att lägga sig. leah verkar inte kunna sova fast hon är jätte trött. Verkar som blöjan kliar

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-08 23:07:54 följande:
    Nehe lika bra att lägga sig. leah verkar inte kunna sova fast hon är jätte trött. Verkar som blöjan kliar
    Kliar? Stackars...
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:01:01 följande:
    Är den?   har inte hunnit kolla igenom alla Vilken skiva? jag vills e NU
    åh jag minns inte riktigt tyvärr men den är där ,den börja som en film ,slutet är annorlunda det hade jag aldig sett i allafall ,hade inte sett bärjan heller
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 23:11:00 följande:
    åh jag minns inte riktigt tyvärr men den är där ,den börja som en film ,slutet är annorlunda det hade jag aldig sett i allafall ,hade inte sett bärjan heller
    Visst var den bra   MJ är verkligen grym i den videon. The man can act. Älskar Bad videon. Just love it love it LOVE it
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson