• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 22:42:08 följande:
    Haha!! Ja säkert.. Bara vi morsor som sitter hemma
    japp måste vara så.
    Tittar på en tysk film på 3an med text problem . Givande. Kan inte ett ord på tyska
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-08 22:44:16 följande:
    japp måste vara så. Tittar på en tysk film på 3an med text problem . Givande. Kan inte ett ord på tyska
    Haha!! Roooligt Jag kan säga Jag älskar dig på tyska, hehe
    Själv har man på MJ Live in Filipinerna
    Karln är ute på krogen med sin bror...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 22:45:53 följande:
    Haha!! Roooligt Jag kan säga Jag älskar dig på tyska, heheSjälv har man på MJ Live in Filipinerna Karln är ute på krogen med sin bror...
    har Miss cast away som ligger och väntar på att bli tittad på. Men dosan till dvdn har sagt upp sig
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-08 22:47:14 följande:
    har Miss cast away som ligger och väntar på att bli tittad på. Men dosan till dvdn har sagt upp sig
    Batteribyte?

Undra om denna dvdn med videosar är nå bra. Klart den är bra. Men omdom visar HELA videon.
    Bad tex, om dom visar själva filmen innan låten drar igång. För den videon skulle isf vara grym att ha. Likaså HELA The way u make me feel..
    Är det nån som har denna? Om nån som har så berätta gärna
    cdon.se/musik/jackson_michael/number_ones-890186
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 22:47:47 följande:
    Hallå jag är hemma, sitter och tittar på Dr Quinn :POch jag är ju ingen morsa så jag ska kanske gå? *ler*
    Ne då, du behöver inte gå. Vi kände oss nog bara lite ensamna
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-08 22:47:47 följande:
    Hallå jag är hemma, sitter och tittar på Dr Quinn :P Och jag är ju ingen morsa så jag ska kanske gå? *ler*
    nääh! pls stay
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 22:50:23 följande:
    Batteribyte?
    Har provat det med, funkade inte. Den har varit lite sur att använda ett tag, man har varit tvungen att vinkla den rätt för att den ska funka. Provade tom att sätta mig på golvet framför dvdn, funkade inte heller.
    Prövade tom att slå till den på ett hårt underlag, golvet, x antal ggr. Hjälpte inte heller.
    Ska tillägga att det skramlat om den ett tag
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson