• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • lille08

Oj vad mycket barnyoghurt vi fick hem idag! Både jag och min sambo är med i Buzzador (där man emellanåt får erbjudanden om produkter och tjänster som man får testa gratis) och kom med i samma kampanj. Bild finns på min blogg om ni vill se!
    lindaskriver.blogspot.com

• lille08

Luzorsus: Jo, om man registrerar sig på deras sida så får man hem grejer som man får testa, prata om och dela ut till sina vänner. Så det är ju en form av marknadsföring. När man registrerar sig så får man fylla i uppgifter om sig själv och oftast söker de en viss målgrupp. Just för yoghurten vi fick hem nu verkade det vara föräldrar till barn som är runt 1 år gamla.

Jag har fått testa lite allt möjligt, bl a kyckling, näsdukar, Flux fluorskölj, fotobok...

• luzorsus

har läst in mig och även signat upp mig väntelista men det lät intressant. Gud vad yoghurt du fått

• lille08

Väntelistan kan vara olika lång... en kompis till mig som gick med där hamnade på väntelista, men ändå tog det bara ett par veckor tills hon kom med i sin första kampanj. Sen går det lite i vågor tycker jag. Periodvis får man många erbjudanden, och sen kan det vara stendött i flera månader...!

• sthlmstjejen

Jag är med där men har inte fått vara med på så många kampanjer och en hel del "tråkiga" saker som att testa nåt program till datorn mm... yoghurt låter mkt roligare!

• Vilda Tiger

Ja, det var en himla massa yoghurt! Även jag registrerade mig nu och så får vi se om det dyker upp något roligt erbjudande.

• jeng

Hejhej.
    Allt har gått bra och vi är nu husägare på riktigt!!! Mamma har varit här och kollat runt en vända och godkänt huset och inspekterat renoveringsbehoven (som hon såsmåningom lär vara privat utlånare till )

Nu är jag och Ted kvar här, Ph är iväg och hämtar våra sängkläder och grejer från där vi sov inatt, och sedan ska han köpa med sig mat hem! URK finns inte ens en stol att sitta på här... Och till råga på allt så insåg jag nyss att 3gnätet bara funkar utomhus eller i köket... Lagom trist med tanke på att vi båda har 3 som telefoner och internet, och är ju rätt så beroende av dom här ute!!!! Imorrn rivs ju dessutom köket så då får jag inte vara här löängre utan måste alltså sitta ute för att få täckning till internet... Jaja... Då vet ni varför jag kanske försvinner...

Nu måste Ted få mat hör jag....

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8