• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • 3 barns mamma84

Vilda Tiger skrev 2009-09-04 22:22:38 följande:

HeidiNänänä... fuldansen funkar bara då man inte är irriterad själv utan bara vill undvika att den andra ska bli det. Jag är skitsur så det är inget alternativ. Och märket har jag haft flera veckor. Jag trodde först det var ett blåmärke men det är det inte. Jaja- det ger sig.
    Hoppas du mår bättre snart gumman.
    Låter som om du och M ska bara ta det lugnt gå på BIO äta något gott bara ni 2
    Hoppas humöret blir bättre
  • sthlmstjejen

VT: Stackare som känner dig på uselt humör, jag känner mig inte irriterad men nedstämd och då har jag INTE pms så ärligt talat vet jag inte varför jag känner mig så. Ang att du känner att du inte kan ha dina kläder så bra, skit i det! Snart blir du gravid och då får du ändå ha andra kläder!

• 3 barns mamma84

Godmorgon här går man upp klockan 06-00 på morgonen.
    Kallas för morgon pigga barn haha
    Snart går didos och lägger sig igen som vanligt.

• Vilda Tiger

Sthlm
    Tack för trösten. Det var precis vad jag behövde nu på morgonen efter att ha gått igenom halva garderoben för att hitta ngt som inte spänner åt överallt.

Lyckeli fick den goda iden att sova till tio i åtta idag. Mycket tacksamt för en trött mamma som har maken borta på jobb hela helgen.

• MissHellen

Jag/vi vet inte alls hur vi ska göra med vaccinet.. Jag känner mej inte orolig alls, är jag dum som gör de? Medans R är väldigt hisspig!

I går tog jag tag i vikten! Så nu jävlar Har gått lääänge och mått dåligt över de, men inte orkat, nu är jag peppad till max! Jag ska INTE gå runt och må dåligt över hur jag ser ut!

I går kväll körde min lillebror av vägen! Han är helt okej, men våran bil är bara skrot.. Men de gör inget, lillebror är ju okej!
    Han hade enorm tur! Han "fastna" med bilen på en stubbe, annars hade både han och bilen legat i vattnent. Hela framdelen var i vattnen..
    Martin fick åka på sjukhuset, dom ville ha kvar han över natten. Men han har inga skador. (Ett litet sår på handen, som han fick då han skulle klättra ur fönstret, som var trasigt.)

Nää, nu ska jag passa på och njuta av tystnden medan Elton sover!

• 3 barns mamma84

MissH:
    Ja vaccinet tror jag inte häller men om man skulle vara små små rädd så kommer jag vaccinera ebba iaf.

Gud vad bra att inget hände honom han hade ängla vakt.
    Skönt att allt är bra med din lillebror.

• jeng

Carina,
    Varför vill du stoppa i vaccinet i dina barn om du inte vill ta det själv?

Missh,
    Fy så otäckt! Skönt att allt gick bra!

• 3 barns mamma84
    jeng skrev 2009-09-05 10:19:22 följande:
    Carina,Varför vill du stoppa i vaccinet i dina barn om du inte vill ta det själv? Missh,Fy så otäckt! Skönt att allt gick bra!
    Har ju sagt att jag vill ha det om jag blir gravid.
  • 3 barns mamma84

weeee didos fri haha nä saknar honom redan sambon tog med sig honom till afferän för att handla mat.
    Så nu är jag ensam med ebba

• lille08

Nä det är inte lätt det där hur man ska göra med vaccinet... ena dagen överväger jag att ta det och nästa dag inte... får se sen vad det är för rekommendationer som går ut till mvc.

Sen så läste jag denna artikeln om vaccinet också. Tydligen så innehåller det ju kvicksilver. Sen är frågan hur pass skadlig den lilla mängden är.
    www.amalgamskadefonden.se/default.asp

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8