• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Vilda Tiger

Rimfo
    En fullspäckad dag du hade igår.

Lille
    Ja, det har varit väldigt lugnt här inne det sista, tycker jag. Jag var och babysimmade igår och sedan ät vi middag hos Marcus föräldrar, som alltid på söndagar. Dock jobbade Marcus, han kom hem nu för en halvtimma sedan. Jag har lovat att ta med fika till konferensen på jobbet i em så jag ska ställa mig och baka en äpplekaka då fort Lyckeli har somnat, vilket hon nog gör inom en halvtimma. Jag hoppas att A inte har fått något värre än lite kli, och att det snart går över.

• jeng

Oj vad tyst och lugnt det är här!!!

Vi sitter i Östergötland hos kompisar. Ph är på öppna förskolan med Ted och sina 2 bästa vänner och deras barn hihihi lilla pappagänget, så gulligt! De är pappalediga alla 3 nu!

Kl 14 är det dags för tillträdet till huset så håll nu tummarna att inget strular!!

• sthlmstjejen

Tjohoooo! Vi ligger 1a på en femma i grannområdet! Det är bostadssnabben så det är tllträde direkt men vem bryr sig? Finns bara 7 st 5or i det området och barnen kan gå kvar på dagis och senare i skolan som de tillhör redan nu. KANON! Nu väntar jag bara på att de ska ringa mig så vi kan kika på lgh och sen skriva kontrakt!

• jeng

sthlm,
    ÅÅÅhhhh!! Vad skoj!! Och vilken tajming vi som just pratade om lägenheter för några dagar sedan!! Hoppas nu att lägenheten ser bra ut, men om den inte gör det så är det ju abra att dra fram rollern och färgbyttan och måla lite!

• sthlmstjejen

jucea: haha jag vet, och jag har kikat på bostadsbolagets hemsida typ 100 ggr per dag för man vet ju aldrig och nu kommer det ut en! Ärligt talat så struntar jag i hur den ser ut, eftersom det är hyresrätt så beställer vi bara av hyresvärden nya tapeter/golv etc ifall det är slitet brukar det inte kosta mkt alt vara gratis Vi har redan bestämt att vi ska ta den haha, men det kan ju vara kul att titta på den iaf.. Lycka till kl 14 förresten!

luzor: tack

• jeng

sthlm,
    nej men precis!! är det riktigt risigt så brukar de ju fixa det, och om det inte är det så är det ju som sagt bara att måla om inte hyresvärden vill fixa nya tapeter! jag har varit med om både och, hyresvärdar som tycker att lgh i riktigt uselt skick är "enligt ok standard" och vissa där nån enstaka fläck eller att de förra valde en utstickande färg på tapeten säger att självklart får man välja nya!

• 3 barns mamma84

lill: gud vad liks

sthlm:Håller tummarna för 5:an att ni får den
    Vore ju bra om det är nära dagiset med

Själv e man sjuk fy vad jobbigt men konstigt nog känner jag mig inte sjuk men,men om 3-4 dagar är jag frisk igen
    Är bara sjuk i 3-4 dagar så det är igenligen igen att gnälla för haha
    Sambon jobbar och didos sover ebba tittar på Tv och jag skriver blogg ska lägga in lite bilder som jag tog igår

• Hallonsocka

Hej tänkte bara skicka ett levnadstecken. Vi, jag och M, har bott hos mamma sedan i tisdags. Nu är vi hemma igen och ska börja sätta upp luckor och bänkar, golvet i köket är nu lagt och allt är rivet. Imorgon kommer vitvaror och på torsdag kommer elkillarna tillbaka och fixar elen. Annars är allt helt ok, A är ledig i två veckor nu.

Jaja, hinner inte skriva mer eller läsa ikapp :-/ ni får uppdatera då jag kommer tillbaka! KRAMAR

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8