• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • luzorsus

Fick flera kilo äpplen idag från en snäll själ, och ca 4 kg röda vinbär och en gigantisk squash! säkert tre gr tjockare och dubbelt så lång som de stora i butikerna Kul....Men har någon av er tips vad man kan göra med sakerna.....äppel och vinbärspaj....ja, men man kan ju inte äta det varje dag

• Rimfolina

luzor: Jag brukar koka gelé och saft av vinbär förutom att göra vinbärskaka. Äpplen har vi ju inte så gott om här så där är jag inte till stor hjälp...

• Kvack

Idag har jag och pojkarna varit på cirkus. Barnen tyckte att det var jätteroligt.

• 3 barns mamma84

Jucea: Stort grattis till huset

• 3 barns mamma84

Här sitter man och är så så så sjuk vet inte om jag orkar lämna barnen på dagiset Fy 17 att man ska vara sjuk också
    Hoppas det är ett täcken på Gravditet
    Har ömma bomber och har märkt att dom är lite mer fylligare nu
    Molvärk kommer o går inte mkt alls.
    Och massa lotions flytningar nu idag.

• Lana

Hej!  jag har jobbat helgen och jobbar ikväll och imorgon kväll.så har inte hunnit sitta mkt vid datan alls. får se om jag hinner in innan jobb imorgon.Kram

• sthlmstjejen

I natt har F sovit katastrofalt dåligt, undrar om det är fjärde kindtanden som håller på att komma upp?

I övrigt sitter jag mest och läser på om allt man måste kunna för att starta eget företag. MKT att lära sig! Och sen måste jag ju få några kunder också Ska ringa en redovisningstant som ska hjälpa mig lite att komma igång. Men jag kommer inte igång på riktigt förrän F börjat dagis men det är bäst att planera allt innan.

• Vilda Tiger

Sthlm
    Men du har ju inte avslöjat vad det är du ska göra än! Se så... delge oss!

Lana
    Mycket jobb är det. Hoppas ni har det bra iaf.

Luz
    Tja... äpplemuffins med kanel, äpple chutney, äpplemos, helstekta äpplen i ugnen som serveras med glass: listan kan göras lång på smarriga saker man kan göra med äpplen.

Kvack
    Jag såg att det blir circus här på söndag, men ska jag vara ärlig så gillar jag inte circus. Iaf inte då det är djur med i föreställningarna.

Idag har jag hyrt in en fotograf som kommer till jobbet och berättat för mina elever vad man ska tänka på då man tar kort. Ska bli skoj! Dock är jag trött som ett fä, för jag låg vaken från fyratiden inatt. Jag vet inte varför jag inte kunde sova, men det var sådär så jag trodde jag först drömde att jag var vaken men jag var ju det på riktigt. Så vid tjugo över sex gav jag upp. Om jag hade somnat då hade jag varit ännu tröttare då klockan skulle har ringt vid sju. Nu är jag på jobbet först av alla och det är ju trevligt att surfa runt en stund för sig själv innan arbetet sätter igång.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8